Hop til indhold

Rå gulerødder?


Gæst Sam <3
 Share

Recommended Posts

Min vovse får ca. 3 rå gulerødder om dagen, fordi han elsker det bare så meget, han fråder bare løs af dem. Nu tænker jeg om hunde egentlig har godt af at få dem rå? Om det er sundt? Tror han elsker at knase dem og spiser dem helt op, så håber at det er sundt nok, er der nogen der ved det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er da ganske udemærket:-D

 

nå, det var godt, havde bare læst et sted at når man giver hunde grøntsager skal de helst altid være gennemkogte. Så var lige lidt i tvivl. Har i også hunde der elsker at gnaske løs i en gulerod? Min hund spiser også agurk med glæde og appelsin hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare vær glad for han ikke er samme farve som min - hvid.. Carlo elsker også gulerødder men kommer til at ligne en omvandrende gulerod uden top :slem:

 

Hahaha, hvor kært. Her er det bare gulvtæppet, der får en orange farve i ny og næ :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Han får et orange skær hvis han får for mange gulerødder, men han kunne også godt gnaske et par stykker om dagen, og fik han et rigtig øv-foder med laks fra opdræt (det sku tilsyneladende også kunne farve) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gulerødder er super til at holde hunden mæt uden at det feder, rense tænder på dem og give dejlig frisk ånde :-D

 

Misja får 3 store skrællede og skivede rå gulerødder hver morgen sammen med hendes tørfoder + rå grønne bønner, rå majs og rå ærter + kogt vand og lakseolie.

 

Hendes høm-hømere ser meget farverige ud da alle grøntsagerne ryger ufordøjet igennem systemet, så der er brun, gul, orange og grøn i - og jeg overvejer at putte rød peberfrugter i bare for synes skyld :mrgreen:

 

Men altså, tøsen bliver stop-mæt og det er ligesom hovedårsagen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund spiser også rigtig gerne gulerødder, æbler, banan og clementiner er absolut favoritten.. Jeg ved ikke om han får noget ud af at spise det.. men han hygger sig med det og det skader ihverttilfælde ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:kunne være man skulle overveje de der mættende ikke fedende gulerødder til min lidt vel robuste "forvoksede gravhund"... han var ret vild med både dem og agurk i sommers... lige nu er det appelsiner der får mundvandet til at rende over..:5up:

 

 

Min labrador tabte sig 5 kg fra foråret til efteråret på at blive sat ned i foder og få mange gulerødder hver dag og han får stadig mange gulerødder og er rigtig flot, stand mæssigt og har en flot skinnende pels.:5up:

 

Alle mine tre får 5-8 gulerødder i løbedet af dagen, de er rå og med skræl på, de elsker dem simpelthen, når jeg nærmer mig døren til spisekammeret sidder de i kø for at få en gulerod.. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...