Gæst LovingLuna Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Min gode veninde frk. Rams har gjort mig opmærksom på at det ville falde i god jord at jeg lavede en præsentation af mig selv Jeg hedder Bianca og er nyuddannet sygeplejerske, bor i Nørresundby med min kæreste og vores mops Luna der er 1 år og 4 mdr. gammel Luna er fra Kennel Danita i Bælum hvor vi også vil have vores næste mops fra, da Susanne som ejeren hedder er et vidunderligt menneske og vi er 100 % trygge ved hende. Hilsen Bianca og Luna [ATTACH]38643[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 :vinken:Hej hej:vinken: :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Velkommen, dejligt at Rams har opdraget dig ordentligt så du med det samme har vedlagt et billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Velkommen, dejligt at Rams har opdraget dig ordentligt så du med det samme har vedlagt et billede Den ære ligger hos LovingLuna selv. Hun er meget let at træne:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Velkommen. Mopse er søøøøøøøde. (Min hund er desværre ikke enig. ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Hej og velkommen til :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tania Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Halløj Jeg er også ny herinde, det er sjovt at følge med i andres erfaringer. Jeg er den lykkelige ejer af en mopse, Anton, på 1år og 3mdr. En rigtig lille bandit ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts