Ulla H Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Kirsten BachFebruary 2, 2011 at 1:04pm Emne: HJÆLP søges Hej Jeg søger meget akut hjælp til en lille Chihuahua hvalp F.D. 31.1. moderen døde i et kejsersnit + dens søskende så den lilgger helt alene så en ny mor skal bare findes. Det jeg søger er en tæve af nogenlunde samme str. med andre hvalpe på nogenlunde samme alder. Kan du hjælpe ring straks til mig på 30 11 25 74 Ejeren vil meget gerne om der kunne findes en amme på sjæll da hun selv bor der, men dog ingen betingelse.... Mange hilsner fra Kirsten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Jeg har kopieret indlægget ind i chihuahuagruppen på hundegalleri. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Jeg har nu fået at vide at der allerede var fundet en ammemor :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Åh det var godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Ja en lille cavalier i nærheden har godttaget den stakkels hvalp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts