Hop til indhold

Nu er det nu... -eller er det?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Tak for din beskrivelse af dit forløb med Sitto, det hjælper meget at høre at jeg ikke er den eneste der er i tvivl...

Nala svinger rigtigt meget, og det er enormt frustrerende...

I disse dage har hun det egentlig ret godt, og derfor jeg ikk har kontaktet dyrlægen endnu...

Jeg har lånt Hestkjærs BoT-dækken, men Nala har ikk prøvet det endnu, men :x: fingre for det hjælper...

Du kan tro jeg var i tvivl, har aldrig før været så meget i tvivl, det var jeg til sidste sekund - lige da dyrlægen skulle til at give hende den sidste sprøjte, tog jeg også fat i ham inden han stak og spurgte "Det ER det rigtige det her, ikk?" fuldstændig grådkvalt - han bekræftede mig i at det var det helt rette, og da først hun var sovet ind, mærkede jeg også en ro og lettelse - for nu vidste jeg at hun aldrig mere skulle være bange igen. :hjerte: Og det har jeg inderst inde vidst hele forløbet igennem, men det der såede min tvivl og gjorde mig usikker, var ren egoisme - fordi jeg ikke kunne klare tanken om at jeg aldrig skulle se hende igen og at det var MIG som skulle bestemme at hendes liv skulle slutte, havde enormt dårlig samvittighed! Så mærk efter inderst inde, der tror jeg du finder det rigtige svar :kys:

 

Og som sagt, vil du gerne prøve smertestillende og se om det hjælper, så gør det - det gør ikke Nalas liv uværdigt og det kan give dig en ro. :ae: Men puha, føler virkelig med dig - kan så tydeligt huske forløbet med Sitto, det var frygteligt - især da beslutningen skulle træffes. :cry: Håber du kommer frem til den rette løsning for jer alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...