Hop til indhold

min hund vil ikke spise


Gæst kristoffer8
 Share

Recommended Posts

Gæst kristoffer8

min hund ( hvalp) vil ikke spise hun kigger kun på maden og hun sover hele tiden... Hun har vand hele tiden og drikker også af det hun spiser bare ikke hvad kan jeg gøre......?????:cry::cry::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt mere info - for sådan som du beskriver det, kan det lyde til en syg hvalp, hvis det eneste den laver er at være apatisk og sove.

 

Og hvad gør I nu - hvor gammel er den, hvor mange gange fodres der om dagen, hvor længe får maden lov at stå, bruges maden til godbidder i løbet af dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kristoffer8

hun er 10 uger.. nu har hun så lige tumlet rundt i ca. 10 min. så nu har hun lagt sig til at sove igen.... og ang. det med at bruge maden som godbider det gør jeg også og hun får mad 2 gange dagligt ca. 1/2 krus..... og maden får lov til at stå max 2 1/2 time.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal kæmpe hårdt for at få ord ud af dig :blink:

 

Jo mere du fortæller, jo bedre forstår vi din situation og hvad det er du egentlig behøver hjælp til.

 

Jeg har stadig ikke luret, om hun er sygeligt træt - og i så fald hvor lang tid det har stået på? Om hun virker underernæret? Om hun er udkørt fordi der sker for meget?

 

Ja, der vil være flere spørgsmål - men fortæl, fortæl. Ellers bliver det jo rent gætværk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...