Hop til indhold

Er jeres bullere morgenfriske?


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Gæst Alfred11

:lun: Så sød han er da bare så nuttet:bighug:

 

Min Alfred er bestemt heller ikke morgenfrisk hvis det stod til ham skulle vi sove til klokken ca 10 hver mogen:hjerte:

Så i hverdagen hvor jeg jo skal op på arbejde skal jeg lokke ham rigtig meget før han gider gå med ud for at tisse:lol:

Hi hi de små charmetrolde har jo bare så meget personlighed, er jo ikke en dag man ikke kan gå og grine lidt af deres små særheder :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila

Absolut ikke. Når han bliver passet hos "bedsteforældrene" skal han ud og luftes kl 6 om morgenen :megaked: - fy da føj da. Der skal virkelig meget til før det passer herren at stå op.

 

Mig: "Skal du med ud at gå lille Basse?" Kenzo: "snork grynt gnøøøøøf" åbner det ene øje og spidser ører. Mig: "Skal du ligge ved far lidt endnu så?" Kenzo - putter sig ned i fars arm og lukker øjnene :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hver 2. uge møder jeg tidligt på arbejde, hvilket jo også betyder at hr. Eddie skal gå tidlig morgentur.

Det er heller ikke lige noget der passer herren for godt.

Den sidste del af turen spænder han hjemad og når vi kommer ind af døren, løber han hen til soveværelset for at se, om han liiiige kan komme op i sengen og tage et par timer ekstra..;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sidste franske vi havde derhjemme (dengang jeg boede hjemme hos forældrene) den kunne godt gå ud og tisse, og derefter strøg den direkte ind i min lillebrors seng. Han var nemlig aldrig til at sparke ud af sengen :mrgreen:

 

Lå man syg, så kunne man være sikker på den ene franske gerne placerede sig således at hans hoved hvilede på éns bagdel - og den anden lå ovenpå éns underben. Så kunne man vågne feberkogt, storsvedende og så ikke være i stand til at røre sig fordi basserne snorkede igennem :mrgreen::mrgreen:

 

Fik man så kæmpet sig fri - så var der ikke mere plads til én selv når man returnerede til sengen!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Pudseren

Arthur (buldog) er kun hurtig når der er mad i farvandet, men så er han hurtigere end lynet.

Ellers kan man fint ligge med hovedet på kanten af hundekurven og holde et halvt øje med hvad der lige foregår.

Men gåturene vil han meget gerne.

Udover det skal der meget til at ryste hans verden.

Bulldogs må være verdens sjoveste hund, med alle deres finurligheder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Aaaah gud tak og lov. Jeg er ikke morgenmenneske og mine to forste hunde har sovet laenge om morgenen siden hvalpetiden, gerne til kl.9.

 

Men vores 3 hvalp, hun er oppe kl. 6 HVER morgen :klovn:og er parat til dagen, saa paa grund af hende, er jeg tidligt oppe af fjerene. aergeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...