Hop til indhold

Foredrag og en aktveringsdag


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

FoF Guldborgsund har engageret mig til at holde en dag med aktivering af hunde. Kurset er med hund og varer hele dagen.

Det er søndag d. 28 september og foregår i nykøbing F.

 

Ligeledes i Nykøbing F mandag d. 6 oktober skal jeg holde foredrag om "Den gode hundeejer".

 

Tilmelding til FoF Guldborgsund.

http://www.fof.dk/dkafdeling/default.asp?enhed_id=42

 

Det er ikke mit indtryk af arrangementerne bliver annonceret på hjemmesiden

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst snevinter

Synes begge ser spændene ud.

 

Underligt, jeg gik faktisk og tænkte på hvad der mon egentligt passer til vinter - aktiveringsmæssigt, her ved morgen gåturen. Hun kan klare en del synes jeg, især hvis det er i gå og lunte tempo - jeg tror hun er lidt af en nomade :mrgreen: ....og jeg gik og vurderede forskellige ting - skulle jeg bygge mere træning på, evt soft agility, hvordan ser jeg at hun er 'mæt', hvordan sørger jeg for at det ikke bliver for meget, hvordan skræddersyer jeg aktivering til hende (som jeg også har lyst og tid til)?...

 

men æv, det er jo i Nyk. Falster :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Synes begge ser spændene ud.

 

Underligt, jeg gik faktisk og tænkte på hvad der mon egentligt passer til vinter - aktiveringsmæssigt, her ved morgen gåturen. Hun kan klare en del synes jeg, især hvis det er i gå og lunte tempo - jeg tror hun er lidt af en nomade :mrgreen: ....og jeg gik og vurderede forskellige ting - skulle jeg bygge mere træning på, evt soft agility, hvordan ser jeg at hun er 'mæt', hvordan sørger jeg for at det ikke bliver for meget, hvordan skræddersyer jeg aktivering til hende (som jeg også har lyst og tid til)?...

 

men æv, det er jo i Nyk. Falster :neutral:

 

Tjah det er det jo :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, Nykøbing F, det er en lang tur. :( Lyder ellers som et spændende arrangement.

 

Hvis der er nogle fra Købehavnsområdet, der skal derned i bil og har mulighed for at give Tyson og mig kørelejlighed (mod et tilskud til benzinpenge, naturligvis :-)), så sig lige til.

 

Jeg har lige meldt til, så I kan køre med os. Sender lige en pm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige meldt til, så I kan køre med os. Sender lige en pm.

 

Super, hvor er det dejligt - har sendt en PM tilbage.

 

Så er jeg også meldt til! Vil dog lige advare om, at hvis man - når man er gået ind under menupunktet "Hundetræning" - først klikker på "info" ud for kurset og så derinde klikker på "Tilmeld", så er det kurset "Undgå at din hund bliver en problemhund", man får en tilmeldingsformular til! :shock:

 

Jeg opdagede det heldigvis i tide og gik tilbage til forsiden af "Hundetræning" og klikkede dér direkte på "Tilmeld" ud for "Den daglige aktivering", og så fungerede det, som det skulle.

 

Det må være et link, der peger et forkert sted hen, så man risikerer nok, at der er nogle, der får tilmeldt sig det forkerte kursus... jeg har sendt FOF en mail og gjort dem opmærksom på fejlen.

Link til indlæg
Del på andre sites

JA jeg gider da ikke trækkes en hel dag med dig, det VED du jo godt :lol:

 

Ups, det havde jeg lige glemt. :oops: Det må du altså meget undskylde men jeg tror det er en bindende tilmelding. :???:

 

Naturligvis ikke, jeg tænkte bare at du jo selv ved en masse om emnet

Det skal du ikke være sikker på, min hukommelse, du ved..... og man kommer jo altid hjem med noget nyt. :-D Om ikke andet, så ny inspiration.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

 

Ups, det havde jeg lige glemt. :oops: Det må du altså meget undskylde men jeg tror det er en bindende tilmelding. :???:

 

 

Det skal du ikke være sikker på, min hukommelse, du ved..... og man kommer jo altid hjem med noget nyt. :-D Om ikke andet, så ny inspiration.

 

SHIT - PRES, PREs, pres :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...