Hop til indhold

Da blev jeg rørt...


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

I onsdags var det sidste gang til træning, så er der sommerferie og en ny træningssæson med start i august vinker forude.

To af hundeejerne, to herlige "piger" med et par dejlige hunde en mops og en fransk buller havde en gave med til mig :shock:

De havde fået overført et foto af deres hunde på et krus, så jeg nu kan se dem dagligt.

"Bare så jeg ikke glemmer dem" Og så står der "Irenes guldklumper" under fotoet

 

Er det ikke sødt?

 

Så nu hilser jeg på Enzo og Thorkild, når jeg drikker min morgenkaffe og bedre start kan man vel næppe få?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
I onsdags var det sidste gang til træning, så er der sommerferie og en ny træningssæson med start i august vinker forude.

To af hundeejerne, to herlige "piger" med et par dejlige hunde en mops og en fransk buller havde en gave med til mig :shock:

De havde fået overført et foto af deres hunde på et krus, så jeg nu kan se dem dagligt.

"Bare så jeg ikke glemmer dem" Og så står der "Irenes guldklumper" under fotoet

 

Er det ikke sødt?

 

Så nu hilser jeg på Enzo og Thorkild, når jeg drikker min morgenkaffe og bedre start kan man vel næppe få?

 

 

 

Jo, det var rigtig sødt, syntes jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en fin gestus, gad vide om de har været tilfredse med træningen? :hmm:;-)

Det må egentlig være svært for alle jer herinde der arbejder med træning, når I skal sige farvel til hundene efter en sæson.

Nogle får man vel knyttet bånd med mere end andre, tænker jeg.

 

Da min datters klasse havde afslutning i 9., var der mere end én lærer der måtte have lommetørklædet frem, det kan da godt sammenlignes lidt, ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det var en fin gestus, gad vide om de har været tilfredse med træningen? :hmm:;-)

Det må egentlig være svært for alle jer herinde der arbejder med træning, når I skal sige farvel til hundene efter en sæson.

Nogle får man vel knyttet bånd med mere end andre, tænker jeg.

 

Da min datters klasse havde afslutning i 9., var der mere end én lærer der måtte have lommetørklædet frem, det kan da godt sammenlignes lidt, ikke?

 

Jo..

 

Jeg kommer ikke til at mangle dem, da den ene har meldt sig til næste sæson også, og jeg skal se om jeg kan "fixe" noget for den anden også, da den dag jeg har lagt træningen på er dum for hendes vedkommende, det bliver så deres tredje sæson og sådan noget gør mig glad :lol:

 

Det må være hårdt for de lærere som har fulgt ungerne fra de startede i skolen. Et eller andet sted er det også en afslutning af et livskapitel for lærerne og det kan være hårdt.

Nå lukker ned nu det tordner så herligt, men tæt på så... BUUMMM... Jeg elsker buldervejr :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Nanett

Sikke dog en sød gestus! Det viser bare hvor givende hundetræning kan være...og hvor sociale vores hunde får os til at blive i det hele taget.

 

Jeg har tit smilet ved tanken om at man ALTID kommer godt i snak med andre hunde-ejere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Sikke dog en sød gestus! Det viser bare hvor givende hundetræning kan være...og hvor sociale vores hunde får os til at blive i det hele taget.

 

Jeg har tit smilet ved tanken om at man ALTID kommer godt i snak med andre hunde-ejere.

 

Det har du ret i :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...