Hop til indhold

Motor og et af de vigtige spørgsmål i livet


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Motor forstår ikke helt det med døden.. Han fik skovlen under en mus mere den anden morgen, bagefter sad han lidt forpustet og kiggede på den. Så duttede han den nogle gange, duttede den lidt hårdere.. Lagde sig på ryggen ved siden af den og rullede mens han skreg og desperat forsøgte at få musen til at lege med ham!

 

Et helt kvarter gjorde han hundeting og han forstod slet, slet ikke at den lille søde mus ikke gad noget :cry:

 

Mig og Anders har selvfølgelig prøvet at tale med Motor, forklare ham lidt om døden og at den lille mus nu er et bedre sted, et sted hvor hunde ikke kan nå den. Vi forsøgte også at forklare, at mus ikke gider lege med hunde, og slet ikke når hunde hopper på dem. Motor lignede ikke rigtigt en der forstod.

 

 

Igår kom han så forbi musen igen, den lå selvfølgelig på samme plet... så åd Motor den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er da så forvirret, ham Motor :ae:

 

folk vil hverken snakke eller lege med ham :ae:

 

Ja - det er det der hedder helt blank herhjemme :mrgreen: Motor lever i en lille, lykkelig bobbel, realiteter sucks!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Hehe ku være Motor skulle have lidt undervisning af Carlo, han leger med vores chinchilla - uden at trampe på den vel og mærke. De leger fanger - nogen gange er Carlo den og andre gange omvendt. :slem: Meget sjovt at se..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
okay...jeg er all in når det gælder mus...men folk? :hmm: eeej ville jeg nu ikke sige :mrgreen::lol: haha Mus og Røvere i Kardemommeby :slem:

 

jojo..

ifølge Buddha, var der en gammel dame som næsten løb skrækslagen væk fra Motor, hvor han helt igennem regnede med han skulle hen og snakke..

 

stakkels motor :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Motor :lun:

 

Der er så mange stor og små ting i denne verden, sådan et lille hundehoved slet ikke skal bekymre sig om.

 

Men hvor er det uretfærdigt, at legekammeraten slet ikke gide lege mere, men bare lægger sig til at dø...... Nogle ting er bare uretfærdige og uforståelige :vedikke:

 

Godt der i det mindste er 1.000 andre legekammerater derude, der bare venter på at Motor kommer forbi :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kathrine
Petrine forstår døden alt for godt, stoppede ved et påkørt rådyr og Petrine var deprimeret resten af dagen, når hun finder døde fugle prøver hun at genoplive med hjertemassage. Når hun leger med fluer / sølvkræ og kommer til at drukne dem i savl, bliver hun også ulykkelig :cry:

 

Stakkels Petrine! Det er heller ikke nemt forstå at ikke alle kan svømme....-i hundesalv :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine forstår døden alt for godt, stoppede ved et påkørt rådyr og Petrine var deprimeret resten af dagen, når hun finder døde fugle prøver hun at genoplive med hjertemassage. Når hun leger med fluer / sølvkræ og kommer til at drukne dem i savl, bliver hun også ulykkelig :cry:

 

Orv - deprimerende indlæg..

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: ok den slutning havde jeg så ikke lige forudset mens jeg læste. :lol:

 

Hehe nej, men den gjorde historien rimelig hundeagtig synes jeg :mrgreen:

 

Disney film er også barske realiteter nogle gange! Man må bare få det bedste ud af ... det hele :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...