Hop til indhold

Shih tzu søger legekammerater i KBH


Gæst Kiko
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg har en shih tzu på 10 mdr.

Vi bor i Odense, men er meget i KBH. Kiko har ikke nogen at lege med her i KBH, så vi vil se om denne tråd kunne give pote :rolleyes:

 

Det må meget gerne være i Rødovre, da jeg ikke rigtig har mulighed for at tage langt. Vi har også nogle virkelig gode områder at lege på, ved skov og sø.

 

Mht. størrelse og race, så ville Kiko synes, at det var sjovt med nogen på hendes størrelse. Større og mindre er også fint. Kiko er en vildbasse, hun er ikke bange for noget. Meeen hun er altså kun 5,5 kg. Så hvis det er meget store hunde med store poter, så skal de helst være meget rolige, fordi hun tror stadig, at hun vil vinde legen :cool:

 

Med venlig hilsen

 

Charlotte og Kiko

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst rosenkrans

Hejsa

Jeg er også ny herinde, og søger også en legekammerat til min shih tzu. Han er 1 år 3 Marts og vejer ikke mere end 4,800 kg, så synes også at de hunde vi møder tilfældigt er for store og voldsomme, derfor bruger vi heller ikke hundeskoven, hvor vi bor. Vi bor også i Odense, så ville høre om der måske var mulighed for at mødes, så de kunne få glæde af hinanden?

Når vi er i kbh, så går vi meget i fælledparken, og har været heldig at møde små hunde, som han har leget lidt med :-)

mvh Kate og Baloo

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen, undskyld jeg er lidt tid om at svare. Jeg har ikke haft så meget adgang til computeren de sidste dage.

 

Jamen har I nogen forslag. Jeg vil gerne et sted, hvor der er store grønne områder, helst at hundene også kan gå løs.

 

Vi har nogle steder ved os. Jeg er også åben for at tage lidt med bus. Men helst ikke for lang transporttid, vi har ikke bil nemlig:lol:

 

Mht tid er jeg fleksibel. Men nok inden kl. 17, så det ikke når at have mørkt:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...