Hop til indhold

Så skal pigen passes


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Ja altså, min kæreste og jeg blev for noget tid siden inviteret en uge til Tenerife af svigerforældrene, og vi rejser imorgen.

 

Vi kunne selvfølgelig kun tage med hvis vi kunne finde et familiemedlem der ville passe Ninja i denne uge. Det ville min far heldigvis gerne :hjerte:

 

Og det er så heldigt at min lillesøster har vinterferie, så hun skal heller ikke være alene hjemme i et "fremmed" hus :blink:

 

Nå, men idag kom så dagen hvor vi skulle aflevere pigen ... Øj hvor var hun glad for at komme derud. Min far bor i værløse lige ud til søndersø med masser af grønt, og Hareskoven en spytlængde derfra :banan:

Og min lillesøster som er evigglad for Ninja og ville ønske at hun var hendes .. Så vi er helt sikre på at hun vil få det som blommen i et æg!

 

Jeg har selvfølgelig taget mine forbehold og skrevet en lang liste med hvordan og hvorledes, som jeg har tvunget min far til at læse igennem. Med både fed og understreget ved punktet mavedrejning!

 

Jeg har lige modtaget en besked fra min søster om at de har været på en 4km's tur i hareskoven, og at Ninja bare var superdygtig til at komme når de kaldte :lun: Er altså lidt stolt af hende ... (nej, meget!)

 

Og så tilføjede hun lige at hun havde lagt et tæppe i sofaen på hendes værelse, så Ninja kunne ligge der ... Årh jamen altså :engel:

 

 

Men ... hvor vi dog allerede savner hende. Der mangler bare noget herhjemme nu. Er glad for vi rejser imorgen tidlig, så vi slipper for at gå mere herhjemme og savne vores lille vaps :lun:

 

Men har aftalt at min søster kommer med en opdaterings-sms hver aften om hvordan dagen er gået, og hvad de har lavet. Mine never holder ikke til at vente en hel uge med at få af vide hvordan det hele er gået, og om Ninja har artet sig :genert:

 

Nå.. men må hellere til at pakke kufferten .. og måske lige skrive en sms til min søster og høre hvordan det går .. :engel:

 

Vi ses om en uge :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...