Hop til indhold

Ishøj træf 6. marts


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Ja jeg kan altså ikke vente til næste træf - som jeg forudser til 6. marts kl. 11.00 på Ishøj Strand :banan:

 

Vi har dagen før fejret sønnens 18-års fødselsdag, så luften har helt vildt godt af os den dag :engel: andre der kommer? februar er jo en kort måned, så det er jo snart :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hva'? Det ka' jeg ikk' forstå :mrgreen:

 

Seriøst, jeg blev bange, da du ringede! "Hvad fuck, går mit ur forkert? God no!" "Var det ikke første kl. 11 træffet starter?" osv. i den dur :mrgreen:

 

:lol: men da du var færdig med bangeheden, kunne du vende dig om på den anden side og sove videre - da jeg var færdig med bangeheden ... havde vi stadig en god times tid at slå ihjel i ishøj downtown :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: men da du var færdig med bangeheden, kunne du vende dig om på den anden side og sove videre - da jeg var færdig med bangeheden ... havde vi stadig en god times tid at slå ihjel i ishøj downtown :stupid:

 

Ja, men jeg var jo stået op og klar und alles - havde sat vækkeuret, som om jeg lige skulle nå at lufte Møffe i en time inden vi skulle afsted :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men jeg var jo stået op og klar und alles - havde sat vækkeuret, som om jeg lige skulle nå at lufte Møffe i en time inden vi skulle afsted :stupid:

 

men hellere det end outlaw ishøj, ja? :blink:

 

nå, men vi overlevede jo. fik os en kanelsnegl og en kakaomælk og en god, lang gåtur. men altså næste gang, så kommer jeg først 10.38! og så håber jeg, at nogen hopper på den unikke chance for at møde jordens distræteste dame + jordens distræteste hund i egne høje personer og give os et lille lift :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

men hellere det end outlaw ishøj, ja? :blink:

 

nå, men vi overlevede jo. fik os en kanelsnegl og en kakaomælk og en god, lang gåtur. men altså næste gang, så kommer jeg først 10.38! og så håber jeg, at nogen hopper på den unikke chance for at møde jordens distræteste dame + jordens distræteste hund i egne høje personer og give os et lille lift :engel:

 

Hvis jeg kommer skal jeg i hvert fald nok - men ellers lyder det til, at du har fået shanghaiet (mega meget staveplade) FOX :lol:

 

Og nu bliver jeg helt misundeligt... Hvis distræthed = kanelsnegl og kakaomælk, så vil jeg også være distræt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Det vil jeg mene er alt for tidligt.. :genert: Har du spurgt dyrlægen, hvad han/hun siger til leg med andre hunde allerede?

 

Vi skal have pillet tråde ud på fredag - og har tænkt mig at spørge om hundeleg der.. men regner nu heller ikke med, at han synes godt om ideen..

 

Han springer rundt herhjemme - er næsten umulig at holde i ro, selvom vi både træner korte gåture, mental træning og let genoptræning herhjemme.. Han hopper op og ned af sofaen, hvergang vi kigger den anden vej osv.. Det eneste han holder sig fra er trappen..

 

Han savner sådan et Ishøj træf..!!!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal have pillet tråde ud på fredag - og har tænkt mig at spørge om hundeleg der.. men regner nu heller ikke med, at han synes godt om ideen..

 

Han springer rundt herhjemme - er næsten umulig at holde i ro, selvom vi både træner korte gåture, mental træning og let genoptræning herhjemme.. Han hopper op og ned af sofaen, hvergang vi kigger den anden vej osv.. Det eneste han holder sig fra er trappen..

 

Han savner sådan et Ishøj træf..!!!:mrgreen:

 

Ja det er da også frustrerende:-D.. Men du kan jo høre, når han får taget tråde om han må lege med bare en enkelt hund (på hans egen størrelse) og så lade ham lige få taget det største lege-pres:-D

 

Nu er det bare fordi jeg i disse uger står med en masse genoptræninger.. Både korsbånd, disker og hd.. Og der ved jeg at hundeleg ikke lige er det smarteste alt for tidligt, fordi hundene i leg får lavet nogle underlige bevægelser.. Og det ville da være brandærgeligt, hvis han fik gjort skade på sig selv..

 

Og undskyld, jeg blander mig:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er da også frustrerende:-D.. Men du kan jo høre, når han får taget tråde om han må lege med bare en enkelt hund (på hans egen størrelse) og så lade ham lige få taget det største lege-pres:-D

 

Nu er det bare fordi jeg i disse uger står med en masse genoptræninger.. Både korsbånd, disker og hd.. Og der ved jeg at hundeleg ikke lige er det smarteste alt for tidligt, fordi hundene i leg får lavet nogle underlige bevægelser.. Og det ville da være brandærgeligt, hvis han fik gjort skade på sig selv..

 

Og undskyld, jeg blander mig:oops:

 

Du må meget gerne blande dig - er super modtagelig for gode råd:-)

 

Må nok hellere droppe Ishøj planen og trøste mig med, at jeg næsten er sikker på at xbillenxs Jessie står til rådighed, når Otto er klar til det...:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...