Hop til indhold

Ishøj træf 6. marts


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Pal-Buller-Tempo

Hej Alle

 

Tak for en rigtig hyggelig dag sammen med jer og jeres skønne hunde, det var en rigtig fornøjelse at være med :-D , og tak for kaffe , boller, kage , æbler og samvær med en masse søde hunde og deres ejere .

 

det var et godt forslag du kom med søs at jeg skulle tage med TAK.

Redigeret af Pal-Buller-Tempo
Link til indlæg
Del på andre sites

også tusind tak for dejlig tur fra mig og halfdan - og tak for æble, boller, kage og lift :kys:

 

jeg har lavet en tråd med billeder her: http://www.hunde-forum.dk/hundetraef/23255-billeder-fra-ishoj-strandpark-6-3-11-a.html, men vi var vist flere med kamera denne gang - og som altid er det som om, at det er de samme linsehunde, der får sneget sig med på alle billederne, mens der er andre som jeg slet ikke får fanget :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi siger også tak for en hyggelig dag :-D

Gizmo var godt træt da vi kom hjem, det har nok været hårdt at skulle være fræk-teenage-gadedreng og blive opdraget på at Bamse :lol: og selv være lidt af en bølle overfor DeLuxe, hormonfyldte unghunde er fantastiske :roll:

Ling var også træt da vi kom hjem, det er vist hårdt hele tiden at skulle holde øje med hvor Moar er, og kun koncentrere sig om det... Han havde vist en af sine off-dage :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...