Hop til indhold

Tror Jessie er syg


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

:cry: Jessie er syg, ikke alvorligt, men i morges da jeg stod op, var der tyndskid på hele gulvet, hun har i løbet af dagen kastet op 3 x her kl. 21.00 var det kæmpe græsstrå og sorte 1 mm små "prikker" :megaked:

 

Hun ville ikke spise sin aftensmad og ligger bare og ser ked ud af det :vedikke: tager jeg hende op lægger hun lige sit hoved ind til mig, men så går hun væk og lægger sig langt væk fra os :megaked: Synes hun er varm på kroppen.

 

Hun var med ude på engen tidligere, hvor hun var upåvirket. Er det mon en "maveforkølelse"? eller har I nogle bud?

 

Min mor har været her til aften med Zoffi og de plejer at tumle rundt og lege, men Jessie lå bare i sin kurv i de knap 4 timer :shock: Hvor er man bare ked :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en maveinfektion af en slags..

Drikker hun vand? Har du taget hendes temperatur?

 

Nej, jeg har ikke taget hendes tp., men det burde jeg vel :oops: Hun har drukket meget lidt i løbet af dagen ift. hvad hun plejer og intet siden kl. 18.00 - hendes opkastninger har været små og meget slimede :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, prøv at se om du kan få noget væske i hende nu når hun intet spiser og både haft diarré og opkast...

 

God bedring :ae: Hvis det stadig fortsætter i nat/i morgen ville jeg nok give dyrlægen et kald...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ville også gå til dyrlægen med hende i morgen, hvis hun bliver ved med at kaste op, og ikke drikker noget. og så ellers starte hende op på zoolac, og måske skånefoder. men det lyder lidt halvaggresivt, så dyrlægen vil sikkert få hende på antibiotika, det hjalp rimeligt hurtigt på halfdans mave sidst. god bedring med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jessie er i klar bedring i dag gudskelov :lun::banan:

 

Det må være noget, hun har spist, tror jeg :genert: Men ingen tynder på gulvet, hun har spist sin morgenmad og var glad på morgenturen :banan: og hun har også leget i dag med Mille, hold da op hvor bliver man bare lettet :-D:-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...