Hop til indhold

Lille Fie vil være mor, leder efter en lille far


Gæst groser
 Share

Recommended Posts

Gæst groser

Hejsa alle ejere af små hunde - gerne blandingshunde. Fie vil gerne være mor. Hun samler på bamser og alt mulig andet. Hun er i løbetid NU, så er der en ejer af en lille kær hanhund som er interesseret i at være far så ring nu på 23800220.

mvh

Jeanne

 

Se fotos af Fie på:

http://picasaweb.google.dk/groser/Fie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Hejsa alle ejere af små hunde - gerne blandingshunde. Fie vil gerne være mor. Hun samler på bamser og alt mulig andet. Hun er i løbetid NU, så er der en ejer af en lille kær hanhund som er interesseret i at være far så ring nu på 23800220.

mvh

Jeanne

 

Se fotos af Fie på:

http://picasaweb.google.dk/groser/Fie

 

Hvor gammel er din hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Hun kan umuligt være ung. Hun er da ihvertfald voksen nok til at sige til sin ejer hun vil være mor. :cool:

 

:mrgreen: Så klog var min nu ikke - det var vist mig der tog den beslutning - dåmme hund.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Billederne på Picasa ser ud til at være uploaded d. 25. feb. 2007, så Fie må være omkring halvandet år.

 

Det lagde jeg godt mærke til, men hunden kan jo godt være ½ år på de billeder eller et år. :-)

 

Men jeg blev nysgerrig og efter min mening så var det en lige lovlig ung tæve - så jeg ville egentlig bare have vished om hvor gammel den rent faktisk er. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst groser

Fie er næsten 2 år gammel....men ikke længere i løbetid. Så det må blive en anden gang.

Og til dem der bruger hele deres dag på at vi siger at "Fie gerne vil have hvalpe", siger vi "få Jer et liv" med indhold. Tænk at bruge så lang tid på så uskyldig en udtalelse.

Og så lige en til : "vi vælger at parre Fie med en blandingshund næste gang for racehunde er ofte indavlede og deforme"

Det skal nok give livlig debat her på siderne. God fornøjelse ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fie er næsten 2 år gammel....men ikke længere i løbetid. Så det må blive en anden gang.

Og til dem der bruger hele deres dag på at vi siger at "Fie gerne vil have hvalpe", siger vi "få Jer et liv" med indhold. Tænk at bruge så lang tid på så uskyldig en udtalelse.

Og så lige en til : "vi vælger at parre Fie med en blandingshund næste gang for racehunde er ofte indavlede og deforme"

Det skal nok give livlig debat her på siderne. God fornøjelse ;-)

 

Du har en hund der ikke engang er 2 år endnu og hende havde du påtænkt at få parret hvis det var lykkes for dig at finde en hanhund. Fordi hun samlede bamser og andet sammen. Og du så mente at det var fordi hun gerne ville have hvalpe.

 

Men nu da du er så klog og ved en masse om avl, som folk der avler på deres racehunde ikke ved, da de efter dine udtalelser ofte laver indavl og deforme hunde.

 

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan du bedst sikre dig at dine hvalpe er sunde og raske dyr, fri for arvelige sygdomme og skavanker.

 

Mentalt skal det også være sunde dyr man bruger i avlen. Hvordan vil du sikre dig det?.

 

Jeg ved fra seriøse opdrættere at avl det er et kæmpestort arbejde og ikke noget man bare gør.

 

Jeg syntes du skulle tænke dig godt og grundig om.

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg har lige læst dit indlæg. Jeg har er dejlig kærlig han yorkshire terrier som jeg godt kunne tænke mig at få parret. Det er en utrolig dejlig og klog hund, som har tilpasset sig familien uden problemer.

Nu er din hunds løbetid forbi, men hvis du senere kunne være interesseret, så kontakt mig for nærmere info.

Hilsen

hekdkk

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...