Hop til indhold

Halt og trist


Tine1
 Share

Recommended Posts

Jeg fik en god bedring sms fra opdrætter, mens Otto lå på operationsbordet - og siden har jeg intet hørt. Har skrevet en mail til hende efterfølgende, men den har hun ikke svaret på - men jeg spurgte selvfølgelig heller ikke om noget.. forklarede hende bare, hvordan det var gået.

 

Dejligt at du går lidt til bunds i sagen... og gør hvad du kan for at holde racen sund:5up::klap: fantastisk...

 

Jeg glemte faktisk at spørge dyrlægen om at kunne være foderrelateret... Otto har fået royal canin både hos mig og opdrætter og de sidste måneder Kingsmoor puppy.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 110
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Indtil nu har det ikke været den store succes... måske fordi han stadig ikke har den store lyst til at spise noget som helst... så godbider i hvilken som helst afskygning er ikke ligefrem noget, som han gider kæmpe for..

 

Han synes det er spændende nok, når jeg hiver det frem, men så snart halskraven ryger af og han finder ud af, at det drejer sig om mad, er operationssåret mere interessant end spillet..

 

nå, det er synd for otto :ae:

 

de første gange puttede jeg noget vildt snasket i - et klat leverpostej, makrel, frikadelle el.lign. det kan selv halfdan ikke modstå. jeg håber, at han får lidt mere overskud, når stingene tages ud, og det begynder at hele. men han har meget mindre ondt nu, ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik en god bedring sms fra opdrætter, mens Otto lå på operationsbordet - og siden har jeg intet hørt. Har skrevet en mail til hende efterfølgende, men den har hun ikke svaret på - men jeg spurgte selvfølgelig heller ikke om noget.. forklarede hende bare, hvordan det var gået.

 

Dejligt at du går lidt til bunds i sagen... og gør hvad du kan for at holde racen sund:5up::klap: fantastisk...

 

Jeg glemte faktisk at spørge dyrlægen om at kunne være foderrelateret... Otto har fået royal canin både hos mig og opdrætter og de sidste måneder Kingsmoor puppy.

Sender lige en pb
Link til indlæg
Del på andre sites

nå, det er synd for otto :ae:

 

de første gange puttede jeg noget vildt snasket i - et klat leverpostej, makrel, frikadelle el.lign. det kan selv halfdan ikke modstå. jeg håber, at han får lidt mere overskud, når stingene tages ud, og det begynder at hele. men han har meget mindre ondt nu, ikke?

 

Jeg har lige haft det fremme igen... Og nu var appetitten heldigvis stor nok til at han gennemførte.. Tog selvfølgelig tid - det er klart:lol: 8:54.. Det er da ok, når man tager højde for hvilepauser, hvor han koncentrerede sig mere om at vaske sig..

:mrgreen:

 

Synes det går vildt hurtigt fremad med hans ben - er lidt bange for at jeg bliver skuffet, når fremgangen kommer til at gå lidt langsommere (eller måske tilbage).. for det gør den vel på et tidspunkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige haft det fremme igen... Og nu var appetitten heldigvis stor nok til at han gennemførte.. Tog selvfølgelig tid - det er klart:lol: 8:54.. Det er da ok, når man tager højde for hvilepauser, hvor han koncentrerede sig mere om at vaske sig..

:mrgreen:

 

Synes det går vildt hurtigt fremad med hans ben - er lidt bange for at jeg bliver skuffet, når fremgangen kommer til at gå lidt langsommere (eller måske tilbage).. for det gør den vel på et tidspunkt.

 

hvis det er det nemme, er han dygtigere end halfdan. hvis det er det svære, er han (også) dygtigere end halfdan :lol:

 

det er simpelthen så dejligt, at det går ukompliceret frem lige nu, han var også bare så glad og i hopla, da jeg mødte ham :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis det er det nemme, er han dygtigere end halfdan. hvis det er det svære, er han (også) dygtigere end halfdan :lol:

 

det er simpelthen så dejligt, at det går ukompliceret frem lige nu, han var også bare så glad og i hopla, da jeg mødte ham :hjerte:

 

Det var det nemme - det er kun det jeg har prøvet indtil nu... men får da helt blod på tanden her.. "kom så - Mer mer mer Otto!!" - men han vil bare sove... :fornaermet:

 

Og ja det var da også super fedt, at møde en halvfremmed godbid på en luftetur - der skal vist mere end bare et træben til at ødelægge hans humør:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at høre Tine, at det går fremad med Ottos ben og humør :banan:

Hvis han er så fræk og legesyg, så kan vi måske teste en lille prøvetime med Jessie inden på søndag? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha - hård omgang, men nu er det heldigvis overstået... Selvfølgelig skal han stadig genoptrænes, må ikke gå uden snor den næste måneds tid og hundeleg bliver tidligst om nogle uger..

 

I dag fik han fjernet tråde... Og det hele ser bare rigtig fint ud. Humøret er i top og han støtter flot på benet..

Han skal have kontrolrøntgen om en måneds tid for at se, om der kommer for meget arvæv omkring søm og skruer derinde - hvis der ikke gør det, kan de blive siddende derinde resten af hans liv.

 

Tusind tak for støtte og skuldre:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Hvor er det dejligt at det hele går efter planen, det lyder til at det har været en hård omgang for jer alle, I har virkelig klaret det godt synes jeg :-D Har Otto så fået den dumme krave af idag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at det hele går efter planen, det lyder til at det har været en hård omgang for jer alle, I har virkelig klaret det godt synes jeg :-D Har Otto så fået den dumme krave af idag?

 

Ja - han er heldigvis sluppet af med kraven.. Nu glæder vi os bare til et bad i morgen... Føj hvor bliver man ulækker af sådan 2 uger uden et bad, uden at kunne vaske sig - eller ramme jorden, når man skulle tisse for den sags skyld:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst lottepigen

Hej Tine

 

Hvordan går det med Otto? Er han ved at være frisk og fræk igen?

Jeg er ked af at høre at din opdrætter ikke er til at snakke med om refusion. det har jeg selv prøvet med en anden opdrætter :evil:

Jeg har selv kigget på din opdrætter, men fravalgte dem igen. Og nu er de helt ude.

Er alle opdrættere bare sådan? Man giver da en god pris for hunden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...