Hop til indhold

Træning i Århus


skade
 Share

Recommended Posts

Jeg søger et godt sted at træne i Århus området, der skal være busforbindelser da jeg ikke har bil.

 

Krav til stedet: Det skal helst være et mindre sted hvor der ikke er flere hold af gangen, og hunde + fører der kommer og går hele tiden.

Det skal helst været et sted der udbyder flere forskellige typer træning da jeg ikke helt ved hvad der ville passe min hund.

 

Vi har gået i DKK Viby, både "kørekort til hund" og agility men det var for voldsomt da der foregik alt for meget rundt om os.

 

Håber nogle har et bud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse

jeg træner hos Happy Dogs og det har jeg været rigtig glad for :) Det foregår i Lystrup, men der går en bus 9 derud alle dage og det passer meget godt med træningsstart og -slut.

man er altid max 6 på holdet og det fungerer rigtig godt.

det ligger lidt udenfor et villakvarter og lidt mindre industri, så der er ikke den store mennesketrafik derude.

 

jeg har både trænet hvalp 1 og 2 derude og hun tilbyder også dog dancing og en masse andet. Synes helt klart du bør kigge nærmere på hendes hjemmeside, den hedder bare happydogs.dk

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg træner hos Happy Dogs og det har jeg været rigtig glad for :) Det foregår i Lystrup, men der går en bus 9 derud alle dage og det passer meget godt med træningsstart og -slut.

man er altid max 6 på holdet og det fungerer rigtig godt.

det ligger lidt udenfor et villakvarter og lidt mindre industri, så der er ikke den store mennesketrafik derude.

 

jeg har både trænet hvalp 1 og 2 derude og hun tilbyder også dog dancing og en masse andet. Synes helt klart du bør kigge nærmere på hendes hjemmeside, den hedder bare happydogs.dk

:5up:

 

Tak for forslaget, je har kontakt med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...