Hop til indhold

Omplaceringshunden Emma


Gæst crthomsen
 Share

Recommended Posts

Gæst crthomsen

Det er vidst på tide jeg får præsenteret mig.

 

Jeg er den glade ejer af Emma, eftersigende Golden Retriever, men hun har ikke stamtavle :hjerte: Hun er rimelig stor af racen og hendes hale tyder på der måske er noget slædehund i hendes aner. Men ellers ligner hun en Golden Retriever.

 

Emma flyttede ind hos os da hun var 1½ år, hendes tidligere ejer har gået til træning med hende både hvalphold samt unghundehold.

 

Emma er en dejlig harmonisk og rolig hund.

 

Inden vi fik Emma havde vi en Kleiner Münsterländer som vi fik gratis (hvis I ikke tager den bliver den aflivet). Den faldt desværre aldrig godt til i vores familie. Trods daglig aktivering a 1½-2 timer med andre hund, ture i hundeskove, søg og meget andet. Siden har adskillige fortalt os om de problemer de har haft med Kleiner Münsterländere. Det er en fantastisk hund, men den er nok for afhængig af sin familie end vi kan tilbyde.

 

For mig at se har vores hund et fantastisk liv, vi bor i lejlighed så i hverdagene får hun 3-4 gå ture som ofte går til et grønt område hvor vi mødes med andre hunde og ejere. I weekenderne tager vi ofte i sommerhuset hvor hun kan være ude hele dagen og snuse og grave.

 

Jeg er en meget :blink: hundeejer...

 

Hilsen

Christina

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...