Hop til indhold

14 måneder Boston Terrier han, (Andersand)


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf

Som jeg allerede har skrevet i en anden tråd, så skal Andersand, på 14 måneder, have et nyt hjem, hvor han kan blive resten af sine dage. Jeg tænkte derfor, at der måske var nogle af jer gode hundefolk herinde fra, der går og tænker på at leve sammen med en lille kærlig og intelligent han Boston, de næste 11-14 år.

 

Jeg vil ikke skrive så meget om ham her, da jeg har en tendens til at blive lidt overbeskyttende :genert:, hvilket unægtelig vil farve min beskrivelse. Jeg tænker derfor at interesserede måske kunne stille nogle spørgsmål, som jeg så besvare og selvfølgelig møde ham i egen person. Jeg ser helst at han kommer hen et sted, hvor der i forvejen er en hund i hjemmet, da han jo er vant til at være sammen med andre hunde, men med et godt argument, kan jeg godt overtales til andet

 

Det skal lige siges, at han kun bliver placeret på en DKK-udstationeringsaftale.

 

Billed er taget af Søster Lagkage ved Ishøj træffet første weekend d. 6. feb.

IMG_3614.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst chico2008
Som jeg allerede har skrevet i en anden tråd, så skal Andersand, på 14 måneder, have et nyt hjem, hvor han kan blive resten af sine dage. Jeg tænkte derfor, at der måske var nogle af jer gode hundefolk herinde fra, der går og tænker på at leve sammen med en lille kærlig og intelligent han Boston, de næste 11-14 år.

 

Jeg vil ikke skrive så meget om ham her, da jeg har en tendens til at blive lidt overbeskyttende :genert:, hvilket unægtelig vil farve min beskrivelse. Jeg tænker derfor at interesserede måske kunne stille nogle spørgsmål, som jeg så besvare og selvfølgelig møde ham i egen person. Jeg ser helst at han kommer hen et sted, hvor der i forvejen er en hund i hjemmet, da han jo er vant til at være sammen med andre hunde, men med et godt argument, kan jeg godt overtales til andet

 

Det skal lige siges, at han kun bliver placeret på en DKK-udstationeringsaftale.

 

Billed er taget af Søster Lagkage ved Ishøj træffet første weekend d. 6. feb.

IMG_3614.JPG

hejsa vi er en familie på 4 2 voksne og 2 drenge på 9 og 13 år som er faldet vildt meget for din lille hund,den ser total dejlige ud . vi har en hund i forvejen en utrolig dejlige kærlige selskablige hund som hedder chico som vi har haft i 2 år nu ,og vi vil så gerne har en mere både for selskab til chico men også for vi elsker hunde .

vi er en familie der går rigtig mange ture og vi er ned på stranden hver dag flere gange hvor de kunne få lov til at nyde hinandens selskab .

vi er en familie der kan tilbyde din lille anders and et dejligt liv i mange år i nu med masser af kærlighed og omsorg .

du kan kontakte os på telefon 61734085 så kan vi snakke om det hvad du ønsker osv .

mange hilsner helen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Klüssendorf

Opdatering eller afslutning på Andersands fremtid, alt efter hvordan man ønsker at sige det :genert:

 

Jeg har nu endelig fundet den rette familie til Andersand. Det har taget lidt tid, hvor et par familier har været overvejet, uden det har været faldet på plads. Det ser dog ud til at have været ventetiden værd.

 

Andersand flytter ind til en familie, der kender til og elsker selvstændige racers personlighed og som samtidigt har vist, at de forstår principperne i positiv opdragelse :hjerte: Og vigtigst af alt for Andersand, han flytter ind til en familie, der gerne vil sidde i sofaen og nusse og ligge i arm i sengen :klap: Så det kan jo ikke være bedre. Han er lige kommet hjem fra et par dages ferie i deres selskab og venter nu bare på, at de får læsset flyttebilen og flyttet fra lejligheden på Frederiksberg til rækkehus i Bagsværd og holder lang ferie, så de kan få en god start på deres liv sammen :banan:

 

Det er derfor ikke nødvendigt, at flere skriver til mig og tilbyder Andersand et hjem. Alle som har gjort det, skal dog alligevel have et tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst May Kønig

Og - vi er jo så de heldige, der får lov at få et liv med den skønne dreng fremover. :blink: Han var jo på prøvebesøg hos os, i fem dage her omkring bededagsferien, og det gik helt fantastisk. Han er den skønneste, kærligste, mest intelligente lille hund. :hjerte: Så - vi føler os som verdens heldigste kommende hundeejere - at få en fantastisk "pakkeløsning", som både mht. den genetiske del og i opvæksten, virker som om, at han er en sammensætning af de helt rigtige egenskaber. Vi er blevet helt klar over, at det ikke er en tilfældighed. Den store seriøsitet og kompromisløshed vi har mødt hos Katja og Maria i forhold til avlsarbejdet, har overbevist os om, at det er en fantastisk hund vi får som familiemedlem. Og - så var vi jo oven i købet med til mentalbeskrivelse af ham, som Katja vist har skrevet om i en anden tråd. Der er nok ikke mange kommende hundeejere, som har mulighed for at få så grundigt et indblik i hundens mentale bagage. :5up:

 

Så - nu har vi lige måttet ud og skaffe et hus med have, som vi kan nå at gøre klar til, at den lille prins kan bo ordentligt, når han flytter ind til os i juli... ;-)

 

Altså - Katja har jo truet med at "stalke" mig på Hundegalleriet, hvor jeg ellers slår mine folder, for at følge med i historierne om den lille. Så jeg må gøre gengæld, og følge med her, så der er lidt balance..... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og - vi er jo så de heldige, der får lov at få et liv med den skønne dreng fremover. :blink: Han var jo på prøvebesøg hos os, i fem dage her omkring bededagsferien, og det gik helt fantastisk. Han er den skønneste, kærligste, mest intelligente lille hund. :hjerte: Så - vi føler os som verdens heldigste kommende hundeejere - at få en fantastisk "pakkeløsning", som både mht. den genetiske del og i opvæksten, virker som om, at han er en sammensætning af de helt rigtige egenskaber. Vi er blevet helt klar over, at det ikke er en tilfældighed. Den store seriøsitet og kompromisløshed vi har mødt hos Katja og Maria i forhold til avlsarbejdet, har overbevist os om, at det er en fantastisk hund vi får som familiemedlem. Og - så var vi jo oven i købet med til mentalbeskrivelse af ham, som Katja vist har skrevet om i en anden tråd. Der er nok ikke mange kommende hundeejere, som har mulighed for at få så grundigt et indblik i hundens mentale bagage. :5up:

 

Så - nu har vi lige måttet ud og skaffe et hus med have, som vi kan nå at gøre klar til, at den lille prins kan bo ordentligt, når han flytter ind til os i juli... ;-)

 

Altså - Katja har jo truet med at "stalke" mig på Hundegalleriet, hvor jeg ellers slår mine folder, for at følge med i historierne om den lille. Så jeg må gøre gengæld, og følge med her, så der er lidt balance..... :mrgreen:

 

Tillykke med ham - han lyder som sådan en dejlig lille dreng. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...