Gæst Kisbye Skrevet Marts 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2011 Sikke nogen skønne billeder...;o) De nyder da livet....;O)) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Uhh har lige fået en masse fine billeder af Maja, fra hundecoach, som lufter min hund mens jeg nu ikke selv kan pga. af det pokkers ben:evil: Tjalfe er jo ellevild med hende, jeg er jo luft når hun kommer... snøft. Og når han kommer ind ad døren bagefter er det med halen høj mens han dykker direkte ned i madskålen og derefter direkte ned i vandskålen. Og det kan bare kun gå for langsomt, så seletøj mm må hun vente med at tage af til han lige har slukket den værste sult og tørst:roll: Men det tyder ihvertfald på han har haft en go tur - og et er da også hvad jeg gå får afvide... meeen vil jo gerne smugkikke lidt. Er jo dybt misundelig - jeg vil jo også med til strand og skov med tjalfen Så man er ret splittet når man står der og høre om hvordan tjaffe har hoppet rundt med en pind og leget 'farlig hund'. Men vigtigst er det jo han er glad. SÅ jeg blev jo helt vildt glad da Maja lod mig smugkikke lidt på deres ture, da hun i går sendte et billede fra turen hvilket heldigvis medførte at jeg fik nogle flere i dag :banan: Så her er lidt billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 hvad sker der for rækkefølgen af indlæggene? Smukke hunde sikke de hygger! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Skønne skønne billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Tjalfe ser bestemt ikke ud til at lide nød. Men hvad med dig selv, hvordan går det med benet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Årh kan godt forstå du er splittet jeg ville nok også have de samme tanker og et eller andet lille grimt sted indeni mig ville der måske være en kælling som ville håbe min hund ikke ville kunne lide "damen" når jeg selv var tilstede.. Totalt ego, for det er jo det vigtigste de er glade.. Rigtig gode billeder og hvor er han smuk skøn farve :5up::hjerte: Hvornår er du egentlig på benene igen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts