Hop til indhold

et lille smugkik...

Gæst Kisbye
 Share

Recommended Posts

Gæst mosgaard

Uhh har lige fået en masse fine billeder af Maja, fra hundecoach, som lufter min hund mens jeg nu ikke selv kan pga. af det pokkers ben:evil: Tjalfe er jo ellevild med hende, jeg er jo luft når hun kommer... snøft. Og når han kommer ind ad døren bagefter er det med halen høj mens han dykker direkte ned i madskålen og derefter direkte ned i vandskålen. Og det kan bare kun gå for langsomt, så seletøj mm må hun vente med at tage af til han lige har slukket den værste sult og tørst:roll:

Men det tyder ihvertfald på han har haft en go tur - og et er da også hvad jeg gå får afvide... meeen vil jo gerne smugkikke lidt. Er jo dybt misundelig - jeg vil jo også med til strand og skov med tjalfen :megaked: Så man er ret splittet når man står der og høre om hvordan tjaffe har hoppet rundt med en pind og leget 'farlig hund'. Men vigtigst er det jo han er glad.

SÅ jeg blev jo helt vildt glad da Maja lod mig smugkikke lidt på deres ture, da hun i går sendte et billede fra turen :ivrig: hvilket heldigvis medførte at jeg fik nogle flere i dag :banan:

Så her er lidt billeder:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh kan godt forstå du er splittet jeg ville nok også have de samme tanker og et eller andet lille grimt sted indeni mig ville der måske være en kælling som ville håbe min hund ikke ville kunne lide "damen" når jeg selv var tilstede.. Totalt ego, for det er jo det vigtigste de er glade.. :engel:

Rigtig gode billeder og hvor er han smuk skøn farve :5up::hjerte:

Hvornår er du egentlig på benene igen?

Link til indlæg
Del på andre sites