Gæst maria&kenni Skrevet Marts 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2011 Jeg ville hører om der er nogen af alle jer herinde der skal til spidshunde udstillingen i weekenden i Hårlev?? Er der nogen der ved hvad tid det starter? Og om der er nogen plan fo hvornår og hvad tid de enkelte racer skal op? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Hvor er det Hårlev ligger?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Hvor er det Hårlev ligger?? Vest for brabrand (v århus) eller der ligger ihvertilfalde en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bankov Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Det er nu Hårlev syd for Køge, som der er tale om denne gang Jeg kommer på udstillingen med en af mine hvalpekøbere :hjerte: Mine egne hunde er desværre ude af pels i øjeblikket, så de må blive hjemme denne gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bankov Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Jeg ville hører om der er nogen af alle jer herinde der skal til spidshunde udstillingen i weekenden i Hårlev??Er der nogen der ved hvad tid det starter? Og om der er nogen plan fo hvornår og hvad tid de enkelte racer skal op? Du kan se det meste her : Udstillings P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maria&kenni Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Du kan se det meste her :Udstillings P Tak for det :blink: Det var lige det jeg manglede. Jamen så kan det jo være vi ses imorgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts