Hop til indhold

hunde annonce :)


Gæst spitZ
 Share

Recommended Posts

Gæst spitZ

"Vi er godt klar over at han umiddelbart minder om en Amerikansk Bulldog af udseende, hvis man kommer herud og ser ham vil man dog hurtigt kunne se at han ikke er det."

 

2948e-IMG_5309.JPG

:klap::lun:

 

Ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg, synes bare det er så fin en formulering:oops:

 

http://www.dyrevaernet.dk/profil.php?sayfa_url=amstrong-592&kat=hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er selvfølgelig en Skt. Bernhard blanding, det kan enhver da se :5up:

 

Et eller andet sted synes jeg det er lidt synd at der bliver linket til denne hund, for jeg ved med 100% sikkerhed, at der sidder folk med kroniske smerter i anus, og bare venter på at få lov til at anmelde alt hvad der ikke ligner fru Hansens puddel :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er selvfølgelig en Skt. Bernhard blanding, det kan enhver da se :5up:

 

Et eller andet sted synes jeg det er lidt synd at der bliver linket til denne hund, for jeg ved med 100% sikkerhed, at der sidder folk med kroniske smerter i anus, og bare venter på at få lov til at anmelde alt hvad der ikke ligner fru Hansens puddel :???:

 

Åh ja, det har du sikkert ret i :cry: Men det er jo en vurderings sag og hvis internatet vurdere at han ikke er ab, så er han vel ikke det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...