Hop til indhold

billeder fra ishøj strandpark 6/3-11


søster lagkage
 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Priceman

Her er et par billeder fra i dag.

 

 

 

 

[ATTACH]39999[/ATTACH]

 

Boing boing :slem:

 

[ATTACH]40000[/ATTACH]

 

Camoflage farver

 

[ATTACH]40001[/ATTACH]

 

Pessos jeg hang fast

 

[ATTACH]40002[/ATTACH]

 

Vi var mange :banan:

 

[ATTACH]40003[/ATTACH]

 

Jeg kommer nuuuu

 

[ATTACH]40004[/ATTACH]

 

Moaaar den trækker heeelt vildt.

 

[ATTACH]40005[/ATTACH]

 

Jeg er bare den der er smuttet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold op nogle gode billeder....og smukke hunde ;o) Og hvor ser det bare hyggeligt ud...Måske Diesel og jeg skulle se at tage en tur til Ishøj....;O)))

 

I skal være velkomne :5up: Det er altid den første søndag i måneden kl. 11.00. Når det er ved at være tid bliver der oprettet en tråd og så skriver man bare i den om man kommer. Der er som regel også et "opråb" om, hvem der tager kaffe eller kage med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kisbye

Det vil vi holde øje med...sætter i hvert fald et kryds d.3/4 ;o))

 

Har aldrig været til hundetræf med Diesel, Men syntes jeg kan læse flere steder her på HF at træf i Ishøj er et SUPER hit...;O) Vi har været på nogle fritløbsområder hvor der har været 2-3 andre hunde, men har aldrig været til træf....;O))

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil vi holde øje med...sætter i hvert fald et kryds d.3/4 ;o))

 

Har aldrig været til hundetræf med Diesel, Men syntes jeg kan læse flere steder her på HF at træf i Ishøj er et SUPER hit...;O) Vi har været på nogle fritløbsområder hvor der har været 2-3 andre hunde, men har aldrig været til træf....;O))

 

I søndags var vi mange - og forrige gang var der 19 hunde - og aldrig har der været ballade. Der har været hvalpe og unghunde med (også dem der ikke hører så godt efter, men de følger som regel bare flokken) Og jeg er da rigtig glad for at Ishøj-træffet beskrives som et superhit :genert: Det er nemlig BlackGSD og mig, der har startet det :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kisbye

Lyder rigtig godt..:-) Er bange for Diesel høre til de unghunde der ikke høre sååå godt fortiden....Den ene dag er han næsten en mønster hund :engel: og dagen efter virker det som om han FULDSTÆNDIG har mistet hørelsen, og har glemt alt hvad han har lært :drille:

 

Men lyder som om at der også er plads til tosset unghunde...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Lyder rigtig godt..:-) Er bange for Diesel høre til de unghunde der ikke høre sååå godt fortiden....Den ene dag er han næsten en mønster hund :engel: og dagen efter virker det som om han FULDSTÆNDIG har mistet hørelsen, og har glemt alt hvad han har lært :drille:

 

Men lyder som om at der også er plads til tosset unghunde...:-)

 

Der er masser af plads. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder rigtig godt..:-) Er bange for Diesel høre til de unghunde der ikke høre sååå godt fortiden....Den ene dag er han næsten en mønster hund :engel: og dagen efter virker det som om han FULDSTÆNDIG har mistet hørelsen, og har glemt alt hvad han har lært :drille:

 

Men lyder som om at der også er plads til tosset unghunde...:-)

 

Bare rolig du er ikke alene, min hund er også en bølle :klap: ..

Han vil ihvertfald bare elske andre unghunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha ja ! Han eeeeelsker sookie :lun: .

Men de er jo også gift og det hele :mrgreen: ..

- men har også sagt til ham det er iorden at han elsker hende, for hun er jo sød :hjerte:

 

Ej, de er jo ikke gift endnu :blink: De Lux friede med en pind - og vi blev enige om, at de skulle giftes samtidig med barnedåben :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

sikke da nogle fantastiske billeder :-D øv hvor ville jeg ønske vi boede tætter på ishøj, hvor langt går i? og i hvor lang tid? for min hund kunne godt trænge til en omgang hygge med en masse andre vovser :genert: men har jo en datter på snart 2 og en mand så hvis de kan komme med, altså tøsen i en barnevogn eller lign. og manden må gå på sine egne ben :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke da nogle fantastiske billeder :-D øv hvor ville jeg ønske vi boede tætter på ishøj, hvor langt går i? og i hvor lang tid? for min hund kunne godt trænge til en omgang hygge med en masse andre vovser :genert: men har jo en datter på snart 2 og en mand så hvis de kan komme med, altså tøsen i en barnevogn eller lign. og manden må gå på sine egne ben :slem:

 

Vi plejer at gå i ca. 2 timer og drikke kaffe i 1 time :mrgreen: Der er flere der kommer langvejsfra, bla. Jægerspris, Stenløse, Hillerød - så kom i bare :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...