Hop til indhold

Velkommen til Alto´s far og lillesøster


FOX
 Share

Recommended Posts

pal-buller-tempo-albums-mine-hunde-picture20095-tempo-buller-pal.jpg

 

Så fandt min svigerinde også herind :klap: og dette er hendes smukke hunde :lun: fra højre mod venstre: Pal (alto´s far), Buller (alto´s lillesøster) og så Tempo :lun:

 

Ja, ja, jeg ved godt at nye brugere skal præsenterer sig selv, men syntes lige jeg ville hjælpe lidt igang :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pal-Buller-Tempo

Tak for velkomsten :-)

 

Jeg blev anbefalet at oprette mig her inde og jeg høre næsten altid efter :blink: så her er jeg.

 

Jeg er gift med søs (fox) bror og vi har 2 meget store børn på 19 år og 23 år . vi bor i Ishøj tæt på søs og flemming.

 

vi bor sammen med vores 3 hunde( Tempo på 11 år , Pal på 7 år her til august , Buller på 5 år her til juli ) og vores 6 katte og de går fint i spænd sammen.

 

 

min datter har også 2 heste ( ikke her hjemme ) GG

 

glæder mig til at få mange sjove timer her inde .

 

og tusinde tak for en helt fantastisk dag med jer alle sammen i dag :-D og sikken nogle lækre hunde i alle sammen har .

Redigeret af Pal-Buller-Tempo
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
:lol: Vidste bare du ville blive forelsket Petrine - han er også en hund lige efter dit hoved :blink::engel:

 

Velkommen til, og Fox-familie kan kun godkendes:lun:

 

Kan Tempo tåle en trimning?:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pal-Buller-Tempo
IHHH hvor er det skont at se, at der er andre der er ligesaa tosset som mig selv og ha' 3 stks hunde:genert:

 

åh ja , vi har fået en del kommentar om det :-D men vi vil ikke undvære nogen af dem .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...