FOX Skrevet Marts 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2011 Så fandt min svigerinde også herind :klap: og dette er hendes smukke hunde fra højre mod venstre: Pal (alto´s far), Buller (alto´s lillesøster) og så Tempo Ja, ja, jeg ved godt at nye brugere skal præsenterer sig selv, men syntes lige jeg ville hjælpe lidt igang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 (rettet) Tak for velkomsten Jeg blev anbefalet at oprette mig her inde og jeg høre næsten altid efter :blink: så her er jeg. Jeg er gift med søs (fox) bror og vi har 2 meget store børn på 19 år og 23 år . vi bor i Ishøj tæt på søs og flemming. vi bor sammen med vores 3 hunde( Tempo på 11 år , Pal på 7 år her til august , Buller på 5 år her til juli ) og vores 6 katte og de går fint i spænd sammen. min datter har også 2 heste ( ikke her hjemme ) GG glæder mig til at få mange sjove timer her inde . og tusinde tak for en helt fantastisk dag med jer alle sammen i dag og sikken nogle lækre hunde i alle sammen har . Redigeret Marts 6, 2011 af Pal-Buller-Tempo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Super lækre hunde - velkommen, viiiildt hyggeligt med familie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Super lækre hunde - velkommen, viiiildt hyggeligt med familie Tja, men så skal jeg jo til at tænke over, hvad jeg skriver :engel::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 velkommen til dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 velkommen til dejlige hunde Tusind Tak:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Super lækre hunde - velkommen, viiiildt hyggeligt med familie Tusind Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Tja, men så skal jeg jo til at tænke over, hvad jeg skriver :engel::blink: :hmm:ja det er jo ik så godt :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hvor er de bare skønne . Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hvor er de bare skønne . Velkommen til Tusinde Tak:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Velkommen til - synes Tempo er vildt nuttet :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Velkommen til - synes Tempo er vildt nuttet :klap: Tusinde Tak , ja han er stadig en Charmetrold selv om han er oppe i årene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Velkommen til - synes Tempo er vildt nuttet :klap: Vidste bare du ville blive forelsket Petrine - han er også en hund lige efter dit hoved :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Lækre hunde og fox-familie kan man aldrig få for meget af - velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Lækre hunde og fox-familie kan man aldrig få for meget af - velkommen til! hvor er du bare sød :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 IHHH hvor er det skont at se, at der er andre der er ligesaa tosset som mig selv og ha' 3 stks hunde:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Vidste bare du ville blive forelsket Petrine - han er også en hund lige efter dit hoved :blink: Er han en sheltie? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Er han en sheltie? Det ved jeg s.. da ikke - det er min svigerindes hund - men han er en lille hidsig satan :hjerte: (men ja, tror jeg nok :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Super smukke hunde Velkommen til - håber du bliver glad for at være her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Velkommen til - dejlige hunde og svigerinde du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Vidste bare du ville blive forelsket Petrine - han er også en hund lige efter dit hoved :blink: Velkommen til, og Fox-familie kan kun godkendes:lun: Kan Tempo tåle en trimning?:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Lækre hunde og fox-familie kan man aldrig få for meget af - velkommen til! Tusinde tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 IHHH hvor er det skont at se, at der er andre der er ligesaa tosset som mig selv og ha' 3 stks hunde:genert: åh ja , vi har fået en del kommentar om det men vi vil ikke undvære nogen af dem . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Er han en sheltie? ja han er en sheltie:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts