Gæst freya3010 Skrevet Marts 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 7, 2011 Indrømmet - jeg har ikke været så meget herinde den sidste tid.... MEN, jeg vil dog lige holde jer opdateret alligevel:mrgreen:. I går kom vi hjem fra international udstilling i Groningen - Holland. Freya valgte at smide det meste af pelsen i badet, og havde 3 hår tilbage (overdrivelse fremmer forståelse:lol:), så jeg forventede ikke meget af hende. Hun blev dog 2. bedste tæve med excellent, res. cac og res. cacib. Joey derimod er næsten fuldpelsen og drengen blev ikke mindre end bedste han med cac, cacib og BIR.... og fik en ny titel: GRONINGEN WINNER!! - ikke helt dårlig debut for Joey og jeg på vores første "rigtige" udstilling.:banan: I gruppen blev vi shortlistet til blandt de sidste 6 - gruppen var MEGA hård, så vi blev desværre ikke placeret blandt de 3 bedste.... Men hvor var det FANTASTISK at prøve at komme i store ring - det gør vi gerne igen.:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Tillykke med dem begge:klap: Rigtig flot!!!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Tillykke :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Indrømmet - jeg har ikke været så meget herinde den sidste tid.... MEN, jeg vil dog lige holde jer opdateret alligevel:mrgreen:. I går kom vi hjem fra international udstilling i Groningen - Holland. Freya valgte at smide det meste af pelsen i badet, og havde 3 hår tilbage (overdrivelse fremmer forståelse:lol:), så jeg forventede ikke meget af hende. Hun blev dog 2. bedste tæve med excellent, res. cac og res. cacib. Joey derimod er næsten fuldpelsen og drengen blev ikke mindre end bedste han med cac, cacib og BIR.... og fik en ny titel: GRONINGEN WINNER!! - ikke helt dårlig debut for Joey og jeg på vores første "rigtige" udstilling.:banan: I gruppen blev vi shortlistet til blandt de sidste 6 - gruppen var MEGA hård, så vi blev desværre ikke placeret blandt de 3 bedste.... Men hvor var det FANTASTISK at prøve at komme i store ring - det gør vi gerne igen.:lol: Fantastisk! Stort tillykke... Alt det der res, cac osv osv. fatter jeg bare minus af... Men det andet giver meget god mening.. Og flot at I kom i store ring:banan: Ingen billeder? Meget skuffet:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Tusind tak allesammen:bighug: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Ingen billeder? Meget skuffet:genert: Jeg havde kameraet med, men min mor synes hun havde nok at holde øje med når jeg var i ringen:lol: - det gik jo stærkt og der skulle byttes rundt på bøllerne:engel: Jeg har dog taget et par billeder af prinsen i dag - så hvis de er gode nok kommer de på lidt senere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Lidt billeder af lille-manden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Tillykke til hele banden :klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts