Gæst Pal-Buller-Tempo Skrevet Marts 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 8, 2011 Hej Jeg er ny her inde Jeg var med til hundetræf på Ishøj Strand søndag d. 6 marts i 3 timer , dog uden at have mine egne hunde med , men fik fornøjelsen af at se, klappe og kæle alle den andres hunde og give en masse godbidder og fik mødt en masse dejlige mennesker, så det kan helt sikkert anbefales , et super godt træf . der blev jeg så anbefalet at oprette mig her inde , så her er jeg jeg er 41 år , er gift og har 2 store unger på 23år og 20år , vi har 3 dejlige hunde en sheltie på 11 år og 2 schæfere på 7 år og 5 år . så har vi 6 katte og min datter har 2 heste på en gård i nærheden. Bor i ishøj og arbejder som vikar i en institution og regner med at begynde på pau uddannelsen ( pædagogisk assistent uddannelsen) til August . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Hej og velkommen, igen Og tak for sidst til træf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Velkommen til Håber du får meget glæde af forummet!! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 velkommen til håber at se dig til træf igen, måske med hundene? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Sikke smukke hunde du har:-) Velkommen:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Hej og velkommen, igen Og tak for sidst til træf selv tak det var en super dejlig dag og sikke skøøne hunde i alle har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Velkommen til Håber du får meget glæde af forummet!! :banan: tak ja jeg sidder og kikker lidt rundt , der er mange gode ting og læse stof Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 velkommen til håber at se dig til træf igen, måske med hundene? ja jeg kommer helt sikkert igen og håber også at hundene kan komme med en dag så de også kan få lige så meget ud af det som jeg gjorde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Sikke smukke hunde du har:-) Velkommen:banan: tusinde tak og taaak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Hej og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Hej og velkommen til:-D Tak hvor bliver man altså taget godt i mod her inde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Jeg siger også velkommen Er desværre alt for sjældent med til træf på sjælland men regner med det skal lykkedess mindst en gang i år :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Jeg siger også velkommen Er desværre alt for sjældent med til træf på sjælland men regner med det skal lykkedess mindst en gang i år :klap: tusinde tak ja det er jo super hyggeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Velkommen . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Velkommen . taak:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Velkommen hertil:vinken: håber i får glæde af at være her:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Velkommen hertil:vinken: håber i får glæde af at være her:klap: tusinde taak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts