Hop til indhold

Sommer Camp 2011 hos Lyngholm?

Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Uh uh uh uh!

Nogen der har været på sommer camp hos Lyngholm tidligere?

Jeg har lige fået en nyhedsmail hvor de løfter sløret på to af kurserne..

Og jeg sidder bare og hopper op og ned på min stol.. Det lyder såååååå mega spændende..:klap:

Det ene hold er spor hold, det andet er eftersøgning.. Begge noget jeg virkelig godt kunne tænke mig..

Jeg ved at der sidste år også var Rally, Tricks og HTM hold i et og noget lydigheds noget..

Men jeg skal på to gange HTM hold hen over sommeren, og til sommer starter vi til LP lydighed igen... Og vi har lige gået til Rally... Så måske vi skulle prøve noget nyt :-)

Ejjjj vi skal bare afsted...

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uh uh uh uh!

Nogen der har været på sommer camp hos Lyngholm tidligere?

Jeg har lige fået en nyhedsmail hvor de løfter sløret på to af kurserne..

Og jeg sidder bare og hopper op og ned på min stol.. Det lyder såååååå mega spændende..:klap:

Det ene hold er spor hold, det andet er eftersøgning.. Begge noget jeg virkelig godt kunne tænke mig..

Jeg ved at der sidste år også var Rally, Tricks og HTM hold i et og noget lydigheds noget..

Men jeg skal på to gange HTM hold hen over sommeren, og til sommer starter vi til LP lydighed igen... Og vi har lige gået til Rally... Så måske vi skulle prøve noget nyt :-)

Ejjjj vi skal bare afsted...

Det lyder spændende - så det godt sidste år, men mener at det er rimelig dyrt.

Til det fremhævede: Hvilke kurser er det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det lyder spændende - så det godt sidste år, men mener at det er rimelig dyrt.

Til det fremhævede: Hvilke kurser er det?

Det ene er et spor hold og det andet er et eftersøgningshold. Men igen der er ingen beskrivelser af disse to hold vedr. 2011 endnu. Dog tror jeg at spor holdet minder en del om det de kaldte for holiday on nose ( 2010 hold)

Det koster 2300 for 3 dage med fuld forplejning..

Og så kan man også vælge at overnatte, og så koster det så lidt mere alt efter om det er i eget telt osv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ene er et spor hold og det andet er et eftersøgningshold. Men igen der er ingen beskrivelser af disse to hold vedr. 2011 endnu. Dog tror jeg at spor holdet minder en del om det de kaldte for holiday on nose ( 2010 hold)

Det koster 2300 for 3 dage med fuld forplejning..

Og så kan man også vælge at overnatte, og så koster det så lidt mere alt efter om det er i eget telt osv..

Tak :-D

Mon ikke Anja skal undervise i trick, Htm og rally igen?

Det er jo ikke nødvendigt med overnatning for mit vedkommende - jeg har "kun" 60 km. dertil :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tak :-D

Mon ikke Anja skal undervise i trick, Htm og rally igen?

Det er jo ikke nødvendigt med overnatning for mit vedkommende - jeg har "kun" 60 km. dertil :banan:

Altså selvom jeg har længere til holbæk... Ej det tager kun omkring en time i bil, så vil jeg også vælge at køre hjem ( Krydser fingre for at jeg har fået mit kørekort til den tid) Ej det må jeg næsten have..

Og jo kunne godt forestille mig at Anja er en af underviserne på det hold hvis det kommer i år også.. Mener de var 3 eller 4 på det hold..

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså selvom jeg har længere til holbæk... Ej det tager kun omkring en time i bil, så vil jeg også vælge at køre hjem ( Krydser fingre for at jeg har fået mit kørekort til den tid) Ej det må jeg næsten have..

Og jo kunne godt forestille mig at Anja er en af underviserne på det hold hvis det kommer i år også.. Mener de var 3 eller 4 på det hold..

Hvor langt er du med kørekortet? Husk at få din kørelære til at bestille køreprøve i god tid, hvis der er ligeså lang ventetid, som man hørte om sidste sommer. Der måtte folk vente i flere måneder på at komme op :cry:

Jeg ofrer også gerne køreturen hjem hver dag.

Især hvis det bliver ligeså varmt som sidste år - Nana var bare færdig på dog camp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hvor langt er du med kørekortet? Husk at få din kørelære til at bestille køreprøve i god tid, hvis der er ligeså lang ventetid, som man hørte om sidste sommer. Der måtte folk vente i flere måneder på at komme op :cry:

Især hvis det bliver ligeså varmt som sidste år - Nana var bare færdig på dog camp.

Teori prøve til april måned... Og er i fuld gang med mine køretimer:-)

Så jeg bør have det til juni måned... Og ellers er det jo bare ærgeligt.

Jeg skal til teori på torsdag og høre lige min kørelære om hvornår han tror jeg har det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hvornår er det?

hmm. juli måned uge 27/3 dage det ene kursus, tror det var eftersøgning, spor holdet var 24-26 juni..

De andre hold er ikke kommet på programmet endnu, så det ved jeg desværre ikke.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Og hvis det endelig er.. Skal jeg bare skrue charmen ekstra meget på, og lokke min kæreste... Og så må det blive med overnatning så han kun skal afl og hente mig:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Teori prøve til april måned... Og er i fuld gang med mine køretimer:-)

Så jeg bør have det til juni måned... Og ellers er det jo bare ærgeligt.

Jeg skal til teori på torsdag og høre lige min kørelære om hvornår han tror jeg har det...

Jamen så har du jo go' tid :5up:

Havde bare en fornemmelse af at du var længere i forløbet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide hvem der bliver underviserne..?

Charlotte plejer at bruge de bedste og hvis det bliver nogenlunde som sidste år, så bliver det godt (var ikke selv med, men der er da navne man genkender :mrgreen:)

HTM, trick og rally: Anja Christiansen, Emilie Lyngholm, Katrine Søgaard og Charlotte L.

Spor: Vibeke Gyldenkærne og Charlotte.

Lydighed: Johanna A og Charlotte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Charlotte plejer at bruge de bedste og hvis det bliver nogenlunde som sidste år, så bliver det godt (var ikke selv med, men der er da navne man genkender :mrgreen:)

HTM, trick og rally: Anja Christiansen, Emilie Lyngholm, Katrine Søgaard og Charlotte L.

Spor: Vibeke Gyldenkærne og Charlotte.

Lydighed: Johanna A og Charlotte.

Men hvem er de bedste? Det kommer vel helt an på øjnene der ser.

Det ville bare være afgørende for mig, hvem der var trænerne. For er det trænere der ikke ligesom er komptaible med mine træningsmetoder, så kan det jo være lidt ligemeget ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ej jeg håber der kommer et lydighedskursus - det gad jeg dælme godt med på!!

Hvis det er Johanna tror jeg godt du kan glæde dig... Hun havde lydighed sidste år, og ellers kan man altid smide en mail til hende for at forhøre sig osv.. Det ville jeg da gøre hvis jeg var i tvivl om hvorvidt det er en god/dårlig træner.

Jeg kender johanna fra HTM, og her er hun virkelig dygtig. og Jeg mener også at hun har taget en del LP prøver med flotte resultater.. Tja faktisk er hun vist bare god til det hele med sine hunde.. Hun har Sheltier og Bc'er.

Lydighedsholdet kunne jeg også godt finde på at melde mig til.. Det lyder simpelthen super duper:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jamen så har du jo go' tid :5up:

Havde bare en fornemmelse af at du var længere i forløbet :-D

Nej startede først i slutningen af januar måned.. Så er slet ikke så langt endnu.. Men teori prøve er det snart tid til :-)

Link til indlæg
Del på andre sites