Hop til indhold

Litteratur


Siri
 Share

Recommended Posts

Endnu et spørgsmål! Det her er litteraturlisten uden ende.. tilsyneladende.

 

Nå, men hende med denne meget spændende artikel:

http://www.manimal.no/Artikler/Artikler-om-hund/Hormonell-paavirkning-av-atferd-Kastrering-av-hund

Hun henviser til en meget spændende undersøgelse, der er kogt ned til en artikel ved navn: Hart, B. L., & Eckstein, R. A. (1997). The role of gonadal hormones in the occurrence of objectionable behaviours in dogs and cats.

 

Denne artikel er publiceret i Applied Animal Behaviour Science, 1997, nr. 52. Jeg kan se at man kan bestille de tre sidste numre, men hvordan får jeg fingre i nr. 52. Og hvordan får man fingre i bladet sådan generelt?

 

Pas - det ved jeg ikke men skriv til Gry - hun er en flink og hjælpsom dame. Mon ikke hende mail-adresse ligger på hjemmesiden? (Ellers kan jeg fikse det - jeg ven med hende på FB)

Link til indlæg
Del på andre sites

Pas - det ved jeg ikke men skriv til Gry - hun er en flink og hjælpsom dame. Mon ikke hende mail-adresse ligger på hjemmesiden? (Ellers kan jeg fikse det - jeg ven med hende på FB)

 

Nu skal du bare lige høre! Fra en nørd til en anden :blink:

 

På Århus statsbibliotek (www.statsbibliotek.dk), der kan man gratis oprette en bruger og låne (downloade) alle numre af dette fantastiske tidsskrift fra 83 og fremefter! HVor fantastisk er det lige!!!:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...