Hop til indhold

forsikring af voksen hund

Gæst spitZ
 Share

Recommended Posts

Gæst spitZ

Jeg har set en annonce med en hund på et år, som lyder rigtig lækker... Kom til at tænke på hvordan det fungere hvis man overtager sådan en hund og gerne vil have den sygeforsikret. Er det ikke noget med, at de skal forsikres inden en vis alder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Jeg har set en annonce med en hund på et år, som lyder rigtig lækker... Kom til at tænke på hvordan det fungere hvis man overtager sådan en hund og gerne vil have den sygeforsikret. Er det ikke noget med, at de skal forsikres inden en vis alder?

Jeg har lige tegnet en forsikring på Mimi ( som er 3 1/2 år) uden problemer hos Alka forsikring, og så er den til med billig i forhold til andre selskaber (ca. 1500 pr år).

Den dækker op til 13.000 et eller andet..med en selvrisiko på 1500

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige tegnet en forsikring på Mimi ( som er 3 1/2 år) uden problemer hos Alka forsikring, og så er den til med billig i forhold til andre selskaber (ca. 1500 pr år).

Den dækker op til 13.000 et eller andet..med en selvrisiko på 1500

Okay det lyder ret billigt, men er det ikke også lidt høj selvrisiko? Hæhæ, det er det jeg hader ved sådan noget med forsikringer, det er altså svært at regne ud hvad der bedst kan betale sig, det kommer jo helt an på hvad der sker:rolleyes:

Men tak for jeres svar, det er godt at vide!

Link til indlæg
Del på andre sites