Gæst spitZ Skrevet Marts 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 9, 2011 Jeg har set en annonce med en hund på et år, som lyder rigtig lækker... Kom til at tænke på hvordan det fungere hvis man overtager sådan en hund og gerne vil have den sygeforsikret. Er det ikke noget med, at de skal forsikres inden en vis alder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Tror, de fleste forsikringsselskaber godtager op til 2 år mod "dyrlægeerklæring" :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Førhen var det op til 4 år incl lægeerklæring. Måske lidt forskellig fra selskab til selskab. Men jeg har da godt nok for over 10 år siden, fået sygeforsikring mere end een hund, der var over 2 år ved overtagelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Jeg har set en annonce med en hund på et år, som lyder rigtig lækker... Kom til at tænke på hvordan det fungere hvis man overtager sådan en hund og gerne vil have den sygeforsikret. Er det ikke noget med, at de skal forsikres inden en vis alder? Jeg har lige tegnet en forsikring på Mimi ( som er 3 1/2 år) uden problemer hos Alka forsikring, og så er den til med billig i forhold til andre selskaber (ca. 1500 pr år). Den dækker op til 13.000 et eller andet..med en selvrisiko på 1500 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Jeg har lige tegnet en forsikring på Mimi ( som er 3 1/2 år) uden problemer hos Alka forsikring, og så er den til med billig i forhold til andre selskaber (ca. 1500 pr år). Den dækker op til 13.000 et eller andet..med en selvrisiko på 1500 Okay det lyder ret billigt, men er det ikke også lidt høj selvrisiko? Hæhæ, det er det jeg hader ved sådan noget med forsikringer, det er altså svært at regne ud hvad der bedst kan betale sig, det kommer jo helt an på hvad der sker:rolleyes: Men tak for jeres svar, det er godt at vide! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts