Gæst Cirkus Skrevet Marts 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 9, 2011 Hej og hjælp Min mini Schnauzer er pludselig blevet meget tørstig og drikker to skåle vand om dagen, mod normalt en halv skål. Fejler den mon noget...? Venlig hilsen Erik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Det gør den da sikkert. mange sygdomme giver tørst. Er det en tæve, kan det være en livstruende livmoderbetændelse. Og hunde kan få sukkersyge og en anden kaldet falsk sukkersyge. Du bør snarest lade en dyrlæge se på hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 ja. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cirkus Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Tusind tak for svarene Vi går til dyrlæge imorgen Mvh. Erik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Ja jeg ville også undre mig som du gør når hunden drikker så meget mere end normalt, så en tur forbi dyrelægen så de kan finde ud af hvad der ligger til grundt for den tørst... For som en anden skriver kan det være sukkersyge symptomer men sikkert også mange andre ting behøver skam ikke at være noget farligt... Husk at skrive opdatering herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts