Gæst The dogfather Skrevet Marts 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 11, 2011 er der nogen herinde der har sådan en vuf? Så lige et opslag med hvalpe i PW... har googlet dem for lige at se...det er sgu en flot hund... Er der egentlig nogen herinde der har en, og må vi se den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Der har været en, men hun er vist ikke aktiv mere. Har også selv sværmet lidt for racen, og har haft kontakt til en opdrætter i Thailand, men den tanke har jeg opgivet - den er for meget spidshund til mig. Men super smuk, især den grå! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Hvis alle hunde opførte sig ens, så skulle jeg helt sikkert have sådan en! Det er efter min mening den smukkeste hund der findes... Så faktisk en annonce med hvalpe på et konkurrende forum. Men lige som Umulia, så tror jeg også den er lidt for meget "kat" for mig. Har ikke set nogen herinde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Kan man få links via pb, please Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Er sendt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Hej, Smuk hund(måtte lige google den;-)), men er vist mest egnet til erfarne hundefolk, som jeg læser det:-D. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Måtte altså også lige google racen . Hvor er det bare en smuk hund :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Petrines søster har vist en mener jeg :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Petrines søster har vist en mener jeg :hmm: Den er ikke thai men rhodesian (dem er der ret mange af, thai er der kun enkelte af i Danmark) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Den er ikke thai men rhodesian (dem er der ret mange af, thai er der kun enkelte af i Danmark) Sorry Troede det var lidt det samme:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Sorry Troede det var lidt det samme:engel: Thailand og Rodhesia ligger da også næsten ved siden af hinanden ....eller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Thailand og Rodhesia ligger da også næsten ved siden af hinanden ....eller Tak så jeg ikke helt dum... eller jeg hvertfald ikke den eneste:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 tror du misforstod mig :hmm: Jeg griner af dig :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 tror du misforstod mig :hmm: Jeg griner af dig :lol: Du er simpelthen SÅ pædagogisk :5up: (løftet pegefinger!) - en ridge er vel en ridge! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 tror du misforstod mig :hmm: Jeg griner af dig :lol: Ja jeg er træt så det gik op for mig bagefter dumme dig, tager bare mit tak igen så. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts