Gæst Mammim Skrevet Marts 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 13, 2011 Hej skal til at kikke efter en seng til min lab. Han er i øjeblikket ca 8 mdr. og vejer 27kg. Hvad kan i anbeale ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Luna har de der sækkepuder.. Men ligger i sofaen og om natten ligger hun for det meste i sin hule ved siden af min seng.. Ellers er hun i min seng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mammim Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Buller må ikke ligge i sofaen men ligger mest inde ved siden af os i soveværelset på et tæppe men synes han skal have en ordenlig seng. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Basse elsker sin kurv - Den er af plast og har fulgt ham siden han var hvalp. Valgte plast for det er ikke nemt at bide i stykker og nem at rengøre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Basse elsker sin kurv - Den er af plast og har fulgt ham siden han var hvalp. Valgte plast for det er ikke nemt at bide i stykker og nem at rengøre. Øhm lidt ærgeligt jeg ikke har gemt billeder af Luna's 2 plastkurve:lol: Jeg kan love dig for, at de kan bides i stykker.. Luna's var nok så fint dekoreret af tandmærker hele vejen rundt i kanten:engel::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Øhm lidt ærgeligt jeg ikke har gemt billeder af Luna's 2 plastkurve:lol: Jeg kan love dig for, at de kan bides i stykker.. Luna's var nok så fint dekoreret af tandmærker hele vejen rundt i kanten:engel::lol: Jojo det kan de godt men ikke som fx fletkurve Eller også er det måske bare sådan jeg tænker fordi ingen af mine hunde nogensinde har bidt i deres kurv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts