Hop til indhold

Runar Næss


Gæst Capone
 Share

Recommended Posts

Gæst Capone

Runar Næss - norsk ulveforsker!!

 

30 Maj 2011

Runar Næss – kendt fra TV

 

image_815_0.jpgRunar regnes som en af nordens førende ulveeksperter. Han har medvirket i flere tv-programmer både i sit hjemland, Norge, og i Danmark. Runar er desuden en anerkendt og dygtig foredragsholder.

Du har nu muligheden for at møde Runar personligt!

 

Hvis du tilmelder dig dette foredrag skal du være forberedt på, at det bliver en spændende, sjov, lærerig og fascinerende aften - som du garanteret vil synes er alt for kort.

Aftenen vil byde på:

  • Ulvesprog – lær at forstå din hund, så I kan kommunikere med hinanden
  • Myter og fakta om ulven – din hund er en ulv, men ulven er ikke en hund! Og hvem er DU egentlig?
  • Lederskab – Mange ved, at det er vigtigt at have et godt lederskab overfor sin hund – men hvad er lederskab? Og hvordan gøres det i praksis?
  • Dominans – hvad ER dominans egentlig, og er MIN hund dominant?
  • Stress – ulv/hund – findes der mange stressede hunde? Hvordan undgår jeg, at min hund er stresset?

image_813_0.jpg

Vel mødt på Hundedfærdsskolen Fyn

www.hasf.dk

 

Tilmelding: Billet til arrangementet købes i webshoppen under kategorien "arrangementer."

Sted: Smedestræde 2, Nr. Lyndelse, 5792 Årslev

Pris: KUN 195kr. inkl. kaffe og kage.

Tidspunkt: Mandag den 30. maj klokken 19.00-22.00 (pause indlagt).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Nærmere bestemt Maxi Zoo er medarrangør - selve arrangementet finder sted i Stakladen, og i Jydeland får man 5 timer for 200 kr. :slem:

 

arh whatever - vi er inde over og de forskellige butikker i Jylland har fået biletter til at sælge. Overvejer STÆRKT at tage til Tilst!!!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

arh whatever - vi er inde over og de forskellige butikker i Jylland har fået biletter til at sælge. Overvejer STÆRKT at tage til Tilst!!!:5up:

 

Jeg har købt billet :genert: og jeg har lokket mindst 4 andre med :engel: arbejder på at få flere med :engel: jeg burde faktisk få provision :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Capone, vi er nogle stykker, der før har overvejet at tage ind og høre ham, men vi nåede frem til at når det er norsk, så forstår man ikke hvad der bliver sagt...hvor tydelig er han at forstå?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Gæst Capone

Glæd jer, dem der skal se/høre ham i Vemmelev, han leverede et super godt foredrag i aftes på Fyn.

Synd for alle dem der ikke har fået billetter.

 

Godt nok sjovt at høre ham efter jeg også har hørt Freddy worm for nylig, de står i meget stærk kontrast til hinanden.

 

Iøvrigt er Runar meget let at forstå, slet ingen problemer:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...