Gæst Capone Skrevet Marts 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 14, 2011 Runar Næss - norsk ulveforsker!! 30 Maj 2011 Runar Næss – kendt fra TV Runar regnes som en af nordens førende ulveeksperter. Han har medvirket i flere tv-programmer både i sit hjemland, Norge, og i Danmark. Runar er desuden en anerkendt og dygtig foredragsholder. Du har nu muligheden for at møde Runar personligt! Hvis du tilmelder dig dette foredrag skal du være forberedt på, at det bliver en spændende, sjov, lærerig og fascinerende aften - som du garanteret vil synes er alt for kort. Aftenen vil byde på: Ulvesprog – lær at forstå din hund, så I kan kommunikere med hinanden Myter og fakta om ulven – din hund er en ulv, men ulven er ikke en hund! Og hvem er DU egentlig? Lederskab – Mange ved, at det er vigtigt at have et godt lederskab overfor sin hund – men hvad er lederskab? Og hvordan gøres det i praksis? Dominans – hvad ER dominans egentlig, og er MIN hund dominant? Stress – ulv/hund – findes der mange stressede hunde? Hvordan undgår jeg, at min hund er stresset? Vel mødt på Hundedfærdsskolen Fyn www.hasf.dk Tilmelding: Billet til arrangementet købes i webshoppen under kategorien "arrangementer." Sted: Smedestræde 2, Nr. Lyndelse, 5792 Årslev Pris: KUN 195kr. inkl. kaffe og kage. Tidspunkt: Mandag den 30. maj klokken 19.00-22.00 (pause indlagt). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 (Han kommer også til Maxi Zoo Tilst d. 3. april - til hjælp for os i Jylland ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 (Han kommer også til Maxi Zoo Tilst d. 3. april - til hjælp for os i Jylland ) Nærmere bestemt Maxi Zoo er medarrangør - selve arrangementet finder sted i Stakladen, og i Jydeland får man 5 timer for 200 kr. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Nærmere bestemt Maxi Zoo er medarrangør - selve arrangementet finder sted i Stakladen, og i Jydeland får man 5 timer for 200 kr. :slem: arh whatever - vi er inde over og de forskellige butikker i Jylland har fået biletter til at sælge. Overvejer STÆRKT at tage til Tilst!!!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 årh, det ville jeg gerne og så i århus!!! Tror man så ikke lige at vi har ekstra ordineret åben den søndag, så jeg skal på job:evil: Nogen der ved om han kommer andre steder i jylland? jeg har nemlig set der også er bestilt et ved kolding, men har aldrig fået svar om tilmelding var mulig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 arh whatever - vi er inde over og de forskellige butikker i Jylland har fået biletter til at sælge. Overvejer STÆRKT at tage til Tilst!!!:5up: Jeg har købt billet og jeg har lokket mindst 4 andre med arbejder på at få flere med jeg burde faktisk få provision :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Super så kom der en tråd igang om hvor han også kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Capone, vi er nogle stykker, der før har overvejet at tage ind og høre ham, men vi nåede frem til at når det er norsk, så forstår man ikke hvad der bliver sagt...hvor tydelig er han at forstå? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Nærmere bestemt Maxi Zoo er medarrangør - selve arrangementet finder sted i Stakladen, og i Jydeland får man 5 timer for 200 kr. :slem: Link? Hvor ligger Stakladen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Link?Hvor ligger Stakladen? Link, her Stakladen ligger inde ved Århus Uni Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Link, her Stakladen ligger inde ved Århus Uni Fedt, der er jo lige ved 118 til byernes by. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst soren Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Hejsa Runar Næss holder foredrag dagen efter for sjællænderne - nærmere betegnet lige uden for Slagelse. Se mere på mypets.dk/ulv Mvh Søren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Maj 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2011 Glæd jer, dem der skal se/høre ham i Vemmelev, han leverede et super godt foredrag i aftes på Fyn. Synd for alle dem der ikke har fået billetter. Godt nok sjovt at høre ham efter jeg også har hørt Freddy worm for nylig, de står i meget stærk kontrast til hinanden. Iøvrigt er Runar meget let at forstå, slet ingen problemer:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2011 :klap: min onkel har købt billet, skal sende din ros videre, selvom han allerede glæder sig helt vildt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Maj 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2011 jepp og jeg var på weekend seminar med manden i weekenden, virkelig tankevækkende og underholdende:klap: Og så har jeg trykket hånd med Runar:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts