Hop til indhold

nye sommerbilleder...


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Jeg købte et bassin til mine djævle igår (jeg fik forhandlet prisen ned fra 200 kr. til 75 kr. ;-) ) Og i dag blev det så taget i brug... Caisar og Kimba nyder det bare - Ling holder sig på afstand... vand er kun sjovt hvis det bliver sprøjtet efter en, eller man er på stranden :roll:

 

Og så fik jeg også taget nogle fællesbilleder af dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte et bassin til mine djævle igår (jeg fik forhandlet prisen ned fra 200 kr. til 75 kr. ;-) ) Og i dag blev det så taget i brug... Caisar og Kimba nyder det bare - Ling holder sig på afstand... vand er kun sjovt hvis det bliver sprøjtet efter en, eller man er på stranden :roll:

 

Og så fik jeg også taget nogle fællesbilleder af dem :-D

 

Dig vil jeg godt have med når jeg shopper :mrgreen:

-Søde hunde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåhr, de er fine :lun:og som de hygger i deres nye "badekar" :-D

 

Kunne de ikke lige komme forbi og vise Cille, at det altså er helt OK sådan et - jeg købte ét til hende i maj, og ikke om hun vil der op i :roll: og hun kan ellers ikke tåle at se 2 mm vand uden at smide sig deri :confused::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåhr, de er fine :lun:og som de hygger i deres nye "badekar" :-D

 

Kunne de ikke lige komme forbi og vise Cille, at det altså er helt OK sådan et - jeg købte ét til hende i maj, og ikke om hun vil der op i :roll: og hun kan ellers ikke tåle at se 2 mm vand uden at smide sig deri :confused::roll:

 

Kimba skulle også lige se det an, hun går ellers til svømning... men det her var anderledes :roll: men da hendes bold blev smidt i, så tænkte hun ikke nærmere over det mere... og så kan man også få guffer deri også... :mums: Nu kan jeg så næsten ikke få hende ud af bassinet igen :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kimba skulle også lige se det an, hun går ellers til svømning... men det her var anderledes :roll: men da hendes bold blev smidt i, så tænkte hun ikke nærmere over det mere... og så kan man også få guffer deri også... :mums: Nu kan jeg så næsten ikke få hende ud af bassinet igen :roll::lol:

 

Jeg har forsøgt med guffer, bolde you name it - Cille kan lige få sig selv til at dyppe forpoterne, mens hun tager, hvad der nu er at tage, men bagpoterne skal bestemt IKKE der op, og forpoterne kommer også op så snart alt er fiske op :???::mad:

 

Har prøvet at "kommandere" hende derop for at vise hende, hvor dejligt det er - men EJ siger Cille :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...