Gæst Afganskmynde Skrevet Marts 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 18, 2011 Nye myndebilleder af tio og chloe hjemme hos dem selv! Saa er vores Mynde pige, Chloe, 7 maaneder gammel:lun: og er startet til traening paa mellemniveau ( er den dygtigeste til at laere paa holdet forelobigt. Mor er stolt:klap:). Vaersgo' og spamme med MYNDE billeder:hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 chloe og hendes gule bamse.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 åh jeg er simpelthen bare så vild med dine to myndebamser :hjerte: De må være adeles lækre at putte op af :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 åh jeg er simpelthen bare så vild med dine to myndebamser :hjerte: De må være adeles lækre at putte op af :slem: hehe Helt sikkert. de er himmelsk blode, og de faar mange krammere af guldklumpen flere gange dagligt;-) Husk og spamme med dine myndebilleder:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hvor er de bare dejlige . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hvor er de bare dejlige . Taak. Ja, de er uber dejlige maa jeg selv indromme:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret April 1, 2011 Rapporter Share Besvaret April 1, 2011 Sikken nogle fine afghanere. Jeg vil da også lige benytte muligheden for at vise min whippet-vovse frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 1, 2011 Rapporter Share Besvaret April 1, 2011 Sikken nogle fine afghanere. Jeg vil da også lige benytte muligheden for at vise min whippet-vovse frem Taak for de NUTTEDE billeder af din mynde. Hvor ser han godmodig ud:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret April 1, 2011 Rapporter Share Besvaret April 1, 2011 Nye myndebilleder af tio og chloe hjemme hos dem selv! Hyggeligt. På billed nr 6 ser det ud til at du venter hvalpe om 2 mdr, eller? Saa er vores Mynde pige, Chloe, 7 maaneder gammel:lun: og er startet til traening paa mellemniveau ( er den dygtigeste til at laere paa holdet forelobigt. Mor er stolt:klap:). Ih jo, jeg har også fået at vide alt det mine mynder ikke kunne lære, I mellemtiden er træneren holdt op med den slags. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret April 1, 2011 Rapporter Share Besvaret April 1, 2011 Taak for de NUTTEDE billeder af din mynde. Hvor ser han godmodig ud:hjerte: Tak, tak, man Nanna er altså en dame Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 1, 2011 Rapporter Share Besvaret April 1, 2011 Tak, tak, man Nanna er altså en dame Hahaha. undskyld til damen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 1, 2011 Rapporter Share Besvaret April 1, 2011 Her er et par Afhanere jeg mødte i søndags til SPCA arrangement, med en greyhound i baggrunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Her er et par Afhanere jeg mødte i søndags til SPCA arrangement, med en greyhound i baggrunden. Ihhh hvor er de fine:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts