anders46fils Skrevet Marts 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 20, 2011 Der er konstateret en ny sygdom hos cavalierne, den hedder: curly coat syndrome. I kan gå på cavalierklubben.dk og læse om den. der er også et link hvis i vil vide mere. Anders. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Ja, jeg har lige læst om den. Var det i hunden eller Cavalier posten? Det kan jeg ikke lige huske, men det er da en grim sygdom... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Schnitzel Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Det var i Cavalier posten der lige har haft en artikel. Jeg har endda set een af hvalpene i levende live, og det var godt nok en mærkelig pels. Man var slet slet ikke i tvivl om at der var noget galt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts