Gæst spix Skrevet Marts 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 20, 2011 Hvad bruger I mod lopper og flåter? Det er jo ved at være tid, Med en langpelset, er det jo helt umuligt at finde lopper og flåter så der må sættes ind med fuld kraft.....Jeg har tænkt at forsøge mig med hvidløgsgranulat, nogen der kender til det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Vi bruger ingenting, har kun haft lopper een gang, da Motor var helt lille, vi fik dem i gave fra naboen :blink: Flåter kan du altså sagtens mærke, vi har i hvert fald fundet dem ret hurtigt, bare mærk ham lidt ekstra efter når i har gået udsatte steder. Vi finder dem mest kravlende i hovedet, tror ikke de små bæster kan finde ind under underulden. Og så har vi fundet et par stykker siddende i "armhulen" og ved maven, hvor pelsen er tyndest. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Vi drypper vores i nakken hver anden måned og vi giver dem hvidløgs granulat hver dag. Jeg ved ikke om det virker, men vi har bare altid givet det (så skal de heller ikke lugte vores fæle ånde, for vi spiser tit hvidløg :5up:) Vi har så heldigvis aldrig haft lopper (7-9-13) og de har vist kun haft én flåt hver. De er henholdsvis 2 1/2 og 5 år. Husk at være forsigtig med doseringen, da det i større mængder jo er giftigt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Vi bruger det mest effektive product der findes paa markedet: frontline plus. jeg bruger det kun i de vaerste maaneder, dvs. sommer og foraar. og efter behov. med store pelsdyr tager jeg ingen chancer, da lopper kan ruinerer pelsen. Og det bedste ved frontline er, at man kan vaske hunden med saebe og vand, uden produktet skylles ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 http://www.hunde-forum.dk/debat/23519-hvilke-loppemidler-bruger-du.html :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts