FOX Skrevet Marts 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 20, 2011 Bedste kennel i Ringen :blink: [ATTACH]40563[/ATTACH] Hygge i Løvelejeren [ATTACH]40564[/ATTACH] Mere hygge :lun: [ATTACH]40565[/ATTACH] :hmm:ved ikke om en HF-har fået ny hund [ATTACH]40566[/ATTACH] En underlig hund [ATTACH]40567[/ATTACH] Måske kommer der flere når jeg har fået dem redigeret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 årh Janni, Isabella og alle løverne:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 årh Janni, Isabella og alle løverne:lun:Ja hvor blev du af?? Vi havde så meget kage (det var slet ikke nok ) og thebirkes, og romkugler og kaffe og brød og boller og og og :banan:Jeg skulle have set Rosita Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Årh, to løvevapper på armen, så bliver det ikke bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Årh, to løvevapper på armen, så bliver det ikke bedre. Nej, vel - kun lidt ulækkert da Atticus brækkede sig i hovedet på Oliver og bagefter på mine støvler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Ja hvor blev du af?? Vi havde så meget kage (det var slet ikke nok ) og thebirkes, og romkugler og kaffe og brød og boller og og og :banan:Jeg skulle have set Rosita næste gang skal jeg nok huske at bage og have mere kaffe med :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Nej, vel - kun lidt ulækkert da Atticus brækkede sig i hovedet på Oliver og bagefter på mine støvler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Nej, vel - kun lidt ulækkert da Atticus brækkede sig i hovedet på Oliver og bagefter på mine støvler :mrgreen: Stakkels oliver..Hvad da han sked, altså Atticus, på gulvet..Hvis han havde gjort det noget før, så havde vi haft meget mere plads :klap: Det var en god dag. Jeg lærte hvordan man kan sige til folk at man ikke bryder sig om dem og ikke vil sælge hund til dem. Uden at blive uvenner med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Nej, vel - kun lidt ulækkert da Atticus brækkede sig i hovedet på Oliver og bagefter på mine støvler :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Hm:ved ikke om en HF-har fået ny hund [ATTACH]40566[/ATTACH] Tra la la la :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Jo jeg har, se tråd præsenter dig selv :-D:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 næste gang skal jeg nok huske at bage og have mere kaffe med :5up:Du havde jo kage med..Og kaffe NOGEN spiser bare for meget kage og det altid dem som ikke tager noget med selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 :mrgreen: Stakkels oliver..Hvad da han sked, altså Atticus, på gulvet..Hvis han havde gjort det noget før, så havde vi haft meget mere plads :klap: :lol: ja, pu ha det stank - og lige pludselig var du den eneste i hele Løve-lejeren pist væk var Marie, Isabella og jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Hm:ved ikke om en HF-har fået ny hund [ATTACH]40566[/ATTACH] Tra la la la :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Jo jeg har, se tråd præsenter dig selv :-D:-D :klap::klap: har vist et billed eller to mere - må jeg lægge dem herind ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Ja hvor blev du af?? Vi havde så meget kage (det var slet ikke nok ) og thebirkes, og romkugler og kaffe og brød og boller og og og :banan:Jeg skulle have set Rosita Jeg overvejede SÅ kraftigt, at tage derned, men da der var 3 syge børn og en mand, der fik den meget dødelige influenza:mrgreen:, så måtte jeg hellere blive hjemme:evil: passede mig bestemt ikke. Hvornår kommer I til Sjælland igen:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Jeg overvejede SÅ kraftigt, at tage derned, men da der var 3 syge børn og en mand, der fik den meget dødelige influenza:mrgreen:, så måtte jeg hellere blive hjemme:evil: passede mig bestemt ikke. Hvornår kommer I til Sjælland igen:engel: 24. april :blink: i Næstved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Hm:ved ikke om en HF-har fået ny hund [ATTACH]40566[/ATTACH] Tra la la la :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Jo jeg har, se tråd præsenter dig selv :-D:-D Godt du meldte dig - sad og spekulerede over hvems bryst det var Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 24. april :blink: i Næstved :banan::banan: wheeeeeeeee :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 :lol: ja, pu ha det stank - og lige pludselig var du den eneste i hele Løve-lejeren pist væk var Marie, Isabella og jeg Det er fordi jeg er den sejeste af os alle sammen - eller den der lugter til mest lort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Godt du meldte dig - sad og spekulerede over hvems bryst det var Det er mine pa.... godt nok skrumpet sammen med resten af kroppen - men fortsat en god "hvalpe-hylde" :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Det er fordi jeg er den sejeste af os alle sammen - eller den der lugter til mest lort På det punkt må du gerne være den sejeste Er han forresten ok igen ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 På det punkt må du gerne være den sejeste Er han forresten ok igen ??JA han har det fint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 24. april :blink: i Næstved gi mig lige et link:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 gi mig lige et link:genert: har jeg ikke - har bare en aftale med Isabella Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 har jeg ikke - har bare en aftale med Isabella :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Du havde jo kage med..Og kaffe NOGEN spiser bare for meget kage og det altid dem som ikke tager noget med selv Ja jeg undskylder min egen og familiens lækkersult den var god til at tage toppen af mine nerver :5up:men for dælen hvor var den bare totalt lækker den kage :-D mums, næste udstilling tager jeg en bradepande kage med :-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts