Hop til indhold

Lidt Strøby-billeder


 Share

Recommended Posts

Bedste kennel i Ringen :blink:

[ATTACH]40563[/ATTACH]

 

Hygge i Løvelejeren :lun:

[ATTACH]40564[/ATTACH]

 

Mere hygge :lun::lun:

[ATTACH]40565[/ATTACH]

 

:hmm:ved ikke om en HF-har fået ny hund :engel:

[ATTACH]40566[/ATTACH]

 

En underlig hund :engel:

[ATTACH]40567[/ATTACH]

 

Måske kommer der flere når jeg har fået dem redigeret :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, vel - kun lidt ulækkert da Atticus brækkede sig i hovedet på Oliver og bagefter på mine støvler :engel::mrgreen:
:mrgreen::mrgreen: Stakkels oliver..

Hvad da han sked, altså Atticus, på gulvet..Hvis han havde gjort det noget før, så havde vi haft meget mere plads :klap:

Det var en god dag. Jeg lærte hvordan man kan sige til folk at man ikke bryder sig om dem og ikke vil sælge hund til dem. Uden at blive uvenner med dem :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen::mrgreen: Stakkels oliver..

Hvad da han sked, altså Atticus, på gulvet..Hvis han havde gjort det noget før, så havde vi haft meget mere plads :klap:

 

:lol::lol: ja, pu ha det stank - og lige pludselig var du den eneste i hele Løve-lejeren :engel: pist væk var Marie, Isabella og jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvor blev du af?? Vi havde så meget kage (det var slet ikke nok :mrgreen:) og thebirkes, og romkugler og kaffe og brød og boller og og og :banan:

Jeg skulle have set Rosita :mrgreen:

 

Jeg overvejede SÅ kraftigt, at tage derned, men da der var 3 syge børn og en mand, der fik den meget dødelige influenza:mrgreen:, så måtte jeg hellere blive hjemme:evil: passede mig bestemt ikke.

 

Hvornår kommer I til Sjælland igen:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejede SÅ kraftigt, at tage derned, men da der var 3 syge børn og en mand, der fik den meget dødelige influenza:mrgreen:, så måtte jeg hellere blive hjemme:evil: passede mig bestemt ikke.

 

Hvornår kommer I til Sjælland igen:engel:

 

24. april :blink: i Næstved

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm:ved ikke om en HF-har fået ny hund :engel:

[ATTACH]40566[/ATTACH]

 

Tra la la la :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Jo jeg har, se tråd præsenter dig selv :-D:-D:-D

 

Godt du meldte dig - sad og spekulerede over hvems bryst det var :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du havde jo kage med..Og kaffe :mrgreen: NOGEN spiser bare for meget kage :roll: og det altid dem som ikke tager noget med selv :fornaermet:

 

Ja jeg undskylder min egen og familiens lækkersult :oops: den var god til at tage toppen af mine nerver :5up:men for dælen hvor var den bare totalt lækker den kage :-D:-D mums, næste udstilling tager jeg en bradepande kage med :-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...