Gæst E3t Skrevet Marts 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 23, 2011 Hey jeg har en fox terrier, som virkelig opføre sig mærkeligt. Tror den er blevet meget syg. Hun ryster på bagbenen, er udspilet på maven og puster. Plus hun drikker meget vand.! Jeg tror hun har spist noget ude i haven af en eller anden slags.. Men ved det ikke.. Please, hjælp mig, hvis nogle kender de her symtomer (Hun er 10 år gammel, men for en mdr. siden var hun frisk, hoppe og dansede rundt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Har du ringet og spurgt en dyrlæge?? Ellers gør det, nu. De kan svare dig på om du skal komme ind med hende, og om det er akut. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Med de symptomer synes jeg det eneste fornuftige ville være at gå til dyrlægen med hende med det samme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E3t Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 har lige ringet til dyrelægen og har fået en tid her kl halv 4.. Men Ingen af jer der kender noget til syntomerne.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 har du brugt sneglegift i haven? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 har lige ringet til dyrelægen og har fået en tid her kl halv 4.. Men Ingen af jer der kender noget til syntomerne.. Mit umiddelbare bud ville være livmoderbetændelse, men nu har du jo en tid hos en dyrlæge så hun kan blive undersøgt ordentligt:-D God bedring med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E3t Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 hun har fët fjernet sin livmoder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 hun har fët fjernet sin livmoder Så erdet da heldigvis ikke det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts