Hop til indhold

Hvalp


Gæst Malinois
 Share

Recommended Posts

Gæst Malinois

Jeg vil gerne have en Løwchen igen.

Men hvor finder man den bedste. Den skal være udstillings hund.

Jeg har lige været inde på KSS hjemme side og så der har været udstilling i Strøjby.

Nogen der ved hvordan det gik med Løwchen og hvem der vandt. ??

 

Jeg vil nemlig gerne have en super god udstillings hund, da min Malinois ikke kan bruges til udstilling, men kun som brugs hund.

 

Jeg har siddet og set på flere hjemme sider. Syntes Kennel Silver Coat har nogle smukke hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne have en Løwchen igen.

Men hvor finder man den bedste. Den skal være udstillings hund.

Jeg har lige været inde på KSS hjemme side og så der har været udstilling i Strøjby.

Nogen der ved hvordan det gik med Løwchen og hvem der vandt. ??

 

Jeg vil nemlig gerne have en super god udstillings hund, da min Malinois ikke kan bruges til udstilling, men kun som brugs hund.

 

Jeg har siddet og set på flere hjemme sider. Syntes Kennel Silver Coat har nogle smukke hunde.

 

hvis du skal have en hund, som du er sikker på, at du kan bruge til udstilling, skal du jo have fat i en lidt ældre hund. det kan være svært at sige, hvordan hvalpe udvikler sig, og de kan f.eks. få bidfejl efter tandskiftet. så jeg tror ikke, at du får en seriøs opdrætter til at sælge en 10-12 ugers hvalp med "garanti" for udstillingsegnethed.

 

jeg synes, at du skal tage ud og møde nogle forskellige opdrættere, jeg er sikker på, at de fleste tager pænt imod en interesseret mulig køber. ellers kan du jo kigge forbi til næste udstilling nær dig og hilse på de forskellige - jeg tror, at i hvert fald lions of denmark og silver coat er til de fleste større udstillinger, muligvis også nogle af de andre.

 

selv har jeg en löwchen fra lions of denmark, og jeg synes jo, at han er fantastisk skøn og meget smuk. det er i øvrigt mange af deres hunde efter min mening. og så har han et fantastisk sind, alt andet lige det vigtigste for en hund man jo også skal leve med uden for udstillingsringen (og vi udstiller så slet ikke, men det er jo en anden sag :-D).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

Oki.

Det er ved at være 12-13 år siden jeg havde en Løwchen. Så der er jo sket meget siden den gang.

Selvfølelig skal den jo også være en sofa hund. Går jo også til træning med mine Malinois, så den vil jo også være på trænings banen.

Men jeg savner udstillings verden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Oki.

Det er ved at være 12-13 år siden jeg havde en Løwchen. Så der er jo sket meget siden den gang.

Selvfølelig skal den jo også være en sofa hund. Går jo også til træning med mine Malinois, så den vil jo også være på trænings banen.

Men jeg savner udstillings verden.

 

både lions of denmark, king of lions og silver coat er brugere herinde, så du kan jo skrive til dem, hvis du har nogle spørgsmål. jeg kender kun janni fra lions of denmark (kennel-löwchen), og hun er i hvert fald meget udstillingsinteresseret, så hun kan sikkert svare på mange af dine spørgsmål.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mødte Janni fra Lions of Denmark til et löwchentræf sommeren 2010. Jeg var med mine forældre til træffet, de har en löwchen :-)

 

Siden da har jeg fået 2 löwchens fra Janni og kan anbefale Lions of Denmark :5up:

 

Jeg har fået mine som hvalpe og der er masser af gode råd at hente hos Janni, det er super at få hund fra en seriøs opdrætter, der også er der når hvalpen er kommet hjem :-D

 

Vi har lige udstillet Jessie i Strøby, også her fik vi hjælp, da det er en helt ukendt verden for mig :confused:

 

Held og lykke med det, glæder mig til at høre nærmere om, hvad du beslutter :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

Har været ude hos Kennel Silver Coat at se. Nøj nogle smukke og lækre hunde hun har. De 3 hund hun har, sad alle på skødet hos mig. De var super søde og lege syge. Blev helt forelsket i hendes Amigo, nøj han er smuk.

Kommer til Tønder for at se.

Men er godt nok total for elsket i Kennel Silver Coat´s hunde indtil videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lottepigen
Oki.

Det er ved at være 12-13 år siden jeg havde en Løwchen. Så der er jo sket meget siden den gang.

Selvfølelig skal den jo også være en sofa hund. Går jo også til træning med mine Malinois, så den vil jo også være på trænings banen.

Men jeg savner udstillings verden.

Var det den løwchen som ikke blev ret gammel?
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lottepigen

Kommer til Tønder for at se.

Det gør jeg også :slem:

Jeg tror godt jeg ved hvem du er (eller jeg er sikker på det) så det kunne være sjovt at møde dig igen..

Har du stadig Beauty?:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

Jo min Løwchen blev ikke ret gammel desværre.

Nej jeg har heller ikke Beauty mere. Hun blev aflivet d. 28/10-2010 Hun havde allergi, som gjorde at hun blev mere og mere aggrasiv overfor både folk og andre hunde.

En slap hun fra mig, løb over gaden og tog en dreng i armen. Gudskelov skete der ikke noget med drengen. Jeg kunne ikke tilgive hende. Også var hendes allergi blevet værre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

Fik set rigtig mange og manden tog en masse billeder.

Har også fundet en opdrætter.

Det blev Kennel SilverCoat.

Så nu må jeg se hvornår det bliver til en hvalp. Det bliver ihvertfald ikke i år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lottepigen

:hmm:

Fik set rigtig mange og manden tog en masse billeder.

Har også fundet en opdrætter.

Det blev Kennel SilverCoat.

Så nu må jeg se hvornår det bliver til en hvalp. Det bliver ihvertfald ikke i år.

Fik du kigget på andre opdrætere end Silvercoat? Jeg tror da både King of Lion og Lion of Danmark var der.. Tina kender du jo..Er I stadig veninder? Jeg gad godt nok gerne have en veninde som dig der både hjælper med at flytte, får manden til at tage rigtig gode billeder til hendes hjemmesside osv :5up::5up:

 

Er du kommet i tanker om hvem jeg er? :mrgreen: et lille spor: Min moster bor tæt på Tina.. Det var hende der fortalte at I er hjerteveninder og I hjalp hende med at flytte hen til hendes nye hjem.

Naboerne sådan et lille sted snakker jo af hækkenfeldt til :slem: - især når der flytter sådan en cebrility til nabolaget :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...