Siri Skrevet Marts 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 24, 2011 Jeg ved at det garanteret er mig, der er stæreblind.. men jeg kan altså ikke finde "rediger indlæg" knappen. Og er helt sikker på at jeg har set den tidligere. Er der nogen, der kan guide mig til hvor jeg finder den?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Mener den bliver slettet efter x antal timer, eller døgn? :hmm: Men er ikke sikker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Mener den bliver slettet efter x antal timer, eller døgn? :hmm:Men er ikke sikker. Arh - så kan jeg da bedre forstå at jeg ikke kan finde den. Men hvordan får man så slettet et indlæg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Arh - så kan jeg da bedre forstå at jeg ikke kan finde den. Men hvordan får man så slettet et indlæg? Kontakt Admin eller PP, Lykkeliv eller de andre modedutter . Men er ikke helt sikker med det med knappen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Kontakt Admin eller PP, Lykkeliv eller de andre modedutter . Men er ikke helt sikker med det med knappen. Jamen jeg tror du har ret.. for på det indlæg jeg lige har lavet - altså i denne tråd - der er der en rediger-knap... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Mener den bliver slettet efter x antal timer, eller døgn? :hmm:Men er ikke sikker. Helt rigtigt. Den forsvinder efter lidt tid - den er der til at starte på så man har mulighed for at rette evt trykfejl eller noget i den dur. Men forsvinder så altså derefter. Det gør den for at man ikke kan redigere sine indlæg væk og dermed ende ud i at "ødelægge en tråd". Såfremt der er indlæg man ønsker slettet tages kontakt til en af os moderatorer og så kigger vi på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Helt rigtigt. Den forsvinder efter lidt tid - den er der til at starte på så man har mulighed for at rette evt trykfejl eller noget i den dur. Men forsvinder så altså derefter. Det gør den for at man ikke kan redigere sine indlæg væk og dermed ende ud i at "ødelægge en tråd". Såfremt der er indlæg man ønsker slettet tages kontakt til en af os moderatorer og så kigger vi på det. Tak for svaret. Jeg vil rigtig gerne have slettet indlæg nummer 16 i tråden "veterinærsygeplejerske". Da al information fra HF jo er komplet offentlig tilgængeligt og google-bart vil jeg gerne have slettet dette. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Tak for svaret. Jeg vil rigtig gerne have slettet indlæg nummer 16 i tråden "veterinærsygeplejerske". Da al information fra HF jo er komplet offentlig tilgængeligt og google-bart vil jeg gerne have slettet dette. Jeg kigger på det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Så er det ordnet - kan godt forstå du ville have det slettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Så er det ordnet - kan godt forstå du ville have det slettet Tak :5up: Ja, jeg er jo komplet naiv og smider åbenbart gerne alle personlige informationer ud til offentlig skue... lidt blondine er man vel.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Tak :5up:Ja, jeg er jo komplet naiv og smider åbenbart gerne alle personlige informationer ud til offentlig skue... lidt blondine er man vel.. Hehe, det er hvad der kan ske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts