Hop til indhold

Rediger indlæg


Siri
 Share

Recommended Posts

Jeg ved at det garanteret er mig, der er stæreblind.. men jeg kan altså ikke finde "rediger indlæg" knappen. Og er helt sikker på at jeg har set den tidligere. Er der nogen, der kan guide mig til hvor jeg finder den??

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener den bliver slettet efter x antal timer, eller døgn? :hmm:

Men er ikke sikker.

 

Helt rigtigt.

Den forsvinder efter lidt tid - den er der til at starte på så man har mulighed for at rette evt trykfejl eller noget i den dur. Men forsvinder så altså derefter. Det gør den for at man ikke kan redigere sine indlæg væk og dermed ende ud i at "ødelægge en tråd".

Såfremt der er indlæg man ønsker slettet tages kontakt til en af os moderatorer og så kigger vi på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt rigtigt.

 

Den forsvinder efter lidt tid - den er der til at starte på så man har mulighed for at rette evt trykfejl eller noget i den dur. Men forsvinder så altså derefter. Det gør den for at man ikke kan redigere sine indlæg væk og dermed ende ud i at "ødelægge en tråd".

 

Såfremt der er indlæg man ønsker slettet tages kontakt til en af os moderatorer og så kigger vi på det.

 

Tak for svaret. Jeg vil rigtig gerne have slettet indlæg nummer 16 i tråden "veterinærsygeplejerske". Da al information fra HF jo er komplet offentlig tilgængeligt og google-bart vil jeg gerne have slettet dette. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...