BlackGSD Skrevet Marts 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2011 Af forskellige grunde, har jeg valgt at stoppe med at fodre Gizmo og Ling med BARF (råt kød), de får nu kun Ziwipeak og Oliver´s Selected Fish. Jeg har derfor noget BARF foder, som jeg ikke skal bruge... Og vil gerne sælge det til nogen, der kunne bruge det istedet (det er alt sammen af producenten for Dansk Barf Center, Natures Way, og 1 kg. kasserne er løsfrost) :blink: Der er tale om følgende: 3 kg. Easy Barf (598 kr.) 1 kg. Oksekød, grovhakket (38,50 kr.) 1 kg. Lammekød, mesterhakket (39,50 kr.) 1 kg. Lammefedt, mesterhakket (38,50 kr.) 1 kg. Kalkunhalse, hele (38,50 kr.) 1 kg. Kalkun, mesterhakket (38,50 kr.) 1 kg. Okselever, hakket (38,50 kr.) 1 kg. Oksekød, hele stykker (38,50 kr.) Der er i alt 1 kg. kasser for: 270,50 kr. Der er 1 kg. kasser inkl. Easy Barf for: 868,50 kr. Jeg sælger det hele for samlet for: 600 kr. Hvis det kun er Easy Barf´en: 400 kr. Hvis det kun er 1 kg. kasserne: 200 kr. Jeg bor på Sjælland (Nordsjælland), og afhængigt af hvor langt du bor fra mig kan jeg godt komme med det, ellers må det selv afhentes :blink: Skriv her i tråden eller send en pb hvis det har interesse :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alaia Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Hvor store er de forskellige typer af "hakket" hvis du forstår? Jeg er nemlig måske interesseret, men det skal kunne spises af en lille hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg vil gerne købe de 3 kg easybarf - har også sendt dig en PB Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Marts 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Alt er blevet solgt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Må man godt være nysgerrig og spørge hvorfor du har valgt at gå væk fra barf?. Jeg er nemlig lige startet og synes det er super let i forhold til det jeg har været vant til og synes min hund trives alligevel (har været lidt skeptisk). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Marts 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Gizmo får ekstremt snaskede ører, og hans mave fungerer kun på produkter fra Natures Way, ligeså snart han får noget kød som har været vakuumpakket eller fra slagteren så får han vild racermave Og så svinger det meget omkring hvorvidt han gider spise de forskellige kødtyper... Så det kan hurtigt blive ret dyrt når han kun fungerer på det dyre Natures Way. Og Ling han taber sig rigtig meget på BARF, og jeg har skullet supplere med rigtig meget fedt for at holde sul på ham. Så for dem har det efter en længere periode ikke været det rigtige valg De har nu været på Ziwipeak/Olivers i lidt over en måned, og både ører, mave og vægt er som det skal være igen :blink: Derfor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts