Hop til indhold

Vælg et pyntebånd (svær beslutning)


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Nu var jeg jo så smart at følge Umulias link hertil: Galgo-Mødestedet

 

og så kom jeg jo selvfølgelig til at bestille et halsbånd til Dumle... men nu er jeg bare sådan en besværlig kunde der ikke kan bestemme mig. Jeg bestemte at det skulle være det første halsbånd (H 001 A) og så besluttede jeg at læderfarven skulle være sort Galgo-Mødestedet og med 5cm bredt guld/grøn (P 15) pyntebånd, men så fortalte damen at jeg lige skulle være klar over at der jo ikke vil være meget læderkant så.

 

Så bestemte jeg istedet læderfarve brun med bordeaux/guld (P 06) pyntebånd, men det var desværre udsolgt. Så var hun så sød at sende mig en mail med et billede af et pyntebånd der lignede meget, men det syntes jeg var for rødt. Så ringede hun og fortalte, at det ikke var nemt at se farverne på billederne, så hun ville sende mig nogle prøver på pyntebånd (fantastisk service syntes jeg virkelig).

 

Nu har vi så fået udelukket en masse og er nået til to vi ikke kan bestemme os imellem.

 

Valget står på:

 

  • P 12 (brun/beige) på brun læderfarve
  • P 15 (guld/grøn) på sort læderfarve

Tænker så at få bukket kanterne ind så der kan ses lidt mere af læderet.

 

Hvad tror i vil være pænest til Dumle?

Billede0746.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hold så op med at linke dertil - Jeg har absolut ikke brug for at blive yderligere fristet til at købe mere vi slet ikke har brug for :fornaermet:

Prøver stædigt at holde fast i at mine hunde ik' har brug for pynt, men kun praktisk udstyr... Og du gør det ikke nemt for mig :stupid:

 

Men nøj hvor er de bare fine - Er mest til mønstret på P12, men tror det falder for meget i med hans pels, hvor P15, vil matche flot og stå lidt frem.

 

Der er jo ikke meget ide i at købe så flot et halsbånd, hvis man ikke lægger mærke til det :mrgreen:

 

Så er enig med Skipper i, at P15 vil være smukt til ham :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold så op med at linke dertil - Jeg har absolut ikke brug for at blive yderligere fristet til at købe mere vi slet ikke har brug for :fornaermet:

Prøver stædigt at holde fast i at mine hunde ik' har brug for pynt, men kun praktisk udstyr... Og du gør det ikke nemt for mig :stupid:

 

Men nøj hvor er de bare fine - Er mest til mønstret på P12, men tror det falder for meget i med hans pels, hvor P15, vil matche flot og stå lidt frem.

 

Der er jo ikke meget ide i at købe så flot et halsbånd, hvis man ikke lægger mærke til det :mrgreen:

 

Så er enig med Skipper i, at P15 vil være smukt til ham :5up:

 

Var også hvad jeg sagde til Umulia :lol:

 

Nu har Nova fået så mange fine halsbånd, så jeg besluttede at Dumle også måtte få et og så kunne det jo også være motivation for at komme igang med lidt mere træning :engel:

Det er jo et praktisk bredt halsbånd... at der så er pynt på er jo bare en bonus :mrsgreen:

 

Ser ud til indtil videre at det bliver P15 :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Var også hvad jeg sagde til Umulia :lol:

 

Nu har Nova fået så mange fine halsbånd, så jeg besluttede at Dumle også måtte få et og så kunne det jo også være motivation for at komme igang med lidt mere træning :engel:

Det er jo et praktisk bredt halsbånd... at der så er pynt på er jo bare en bonus :mrsgreen:

 

Ser ud til indtil videre at det bliver P15 :-D

 

Se - Det spreder sig jo det skidt.... Når en lader sig friste, så griber det hurtigt om sig :mrgreen: Godt jeg lige har købt et lækkert halsbånd til Kaia, så min halsbånd kvote er brugt for de næste to måneder :oops:

 

De er jo også forholdsvis billige, så mon ikke også Dumle har gjort sig fortjent til at se lidt lækker ud :lun:

Og ja, de er jo praktiske hvis de kun skal bruges til træning og til pænt brug :5up:

 

 

Glæder mig til at se billeder af det på, når du får det!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...