DaniellaJ Skrevet Marts 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 26, 2011 Overvejer lidt at købe en K9 sele til Luxen, men er lidt i tvivl. :hmm:For ved ikke om det øverste stykke af selen vil knække De luxe pels, fordi han er langhåret? Nå, men hvis nu det skulle være denne sele så er der disse størrelser: Fås i følgende størrelser: Julius K9 sele Baby 1: vægt: 1-3 kg. - brystmål: 30-40 cm. Julius K9 sele Baby 2: vægt: 2-5 kg. - brystmål: 35-45 cm. Julius K9 sele Mini-Mini: vægt: 4-7 kg. - brystmål: 40-52 cm. Julius K9 sele Mini: vægt: 7-15 kg. - brystmål: 48-60 cm. Julius K9 sele Str. 0: vægt: 15-23 kg. - brystmål: 60-75 cm. Julius K9 sele Str. 1: vægt: 20-30 kg. - brystmål: 65-80 cm. Julius K9 sele Str. 2: vægt: 28-40 kg. - brystmål: 70-90 cm. Julius K9 sele Str. 3: vægt: 40-80 kg. - brystmål: 80-110 cm. De luxe vejer ca 24 kg. Så tænkte lidt på en Str. 1. (Har ikke noget målebånd så jeg kan måle ham omkring brystet) :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Du skal gå i en butik og prøve den på ham.. Det har jeg lært.. købte en sele udfra mål.. og den var for lille.. Så afsted til en dyrehandel, der sælger K9-seler.. eller vente til en større udstilling, der plejer de gerne at være i en eller flere af boderne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Det vil jeg forsøge mig med . Må se om jeg har tid på tirsdag når vi alligevel skal ud og storshoppe til baby Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 jeg ville være lidt bekymret for pelsen med sådan en sele :hmm:men jeg har ikke noget at have det i, skipper er jo korthåret :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 jeg ville være lidt bekymret for pelsen med sådan en sele :hmm:men jeg har ikke noget at have det i, skipper er jo korthåret :blink: Ja også det jeg tænker, og specielt når det bliver sommer og varmt :hmm:. - Men hey, kan da bare klippe ham korthåret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maysasa Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Min Nuuk bruger præcis den sele der er på dit billede - og hun er også langhåret... Mener ikke selv, at hendes hår har taget skade.. Det ser i hvert fald ikke anerledes ud Mener også at hun har den størrelse du har markeret Jeg synes det er en god sele - man kan spænde den ind og ud omkring brystet og omkring maven, hvis den liiige sidder lidt for løst eller for stramt. Men du kan jo se den i brug på et tidspunkt, hvis vi skal mødes i løbet af ugen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Har du købt en sele til ham endnu??? For (SURPRISE) så har jeg en K9-sele liggende (brugte den til Kimba og Ninja), men Gizmo kan ikke passe den... Og hvis De Luxe kan passe den, må du gerne købe den :blink: Vi kan jo bare finde en dag hvor jeg kan komme forbi, så du kan prøve den på ham ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Ellers har dogsfirst tilbud for dem på øjeblikket. Vi har lige modtaget vores fordi en vis hund har tygget spændet i stykker på den gamle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Har du købt en sele til ham endnu??? For (SURPRISE) så har jeg en K9-sele liggende (brugte den til Kimba og Ninja), men Gizmo kan ikke passe den... Og hvis De Luxe kan passe den, må du gerne købe den :blink: Vi kan jo bare finde en dag hvor jeg kan komme forbi, så du kan prøve den på ham ??? Nej har ikke købt den for fik afvide af Buddha at den ødelægger hans pels. Men lige nu skal vi heller ikke have sele, da vi har næsegrimen og det er der snoren sidder fast i .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts