Besvaret Marts 28, 201115 år comment_603270 I går eftermiddag blev Charles, Agnes og jeg hentet af huskyernes mor, og så kørte vi på skovtur :banan: Huskyerne er vist ikke blevet præsenteret herinde før, de er en af vores hundelufte-kunder. Den røde er moderen og hun hedder Tani, og er vistnok 9 år. Den grå er så hendes søn på knap 3 år, Kahu. Super lækre easy-going hunde, som kan med alt og alle. De er dog kun fri en ad gangen, ellers smutter de (de skiftes så til at være fri og i flexi) Kahu eeeeeeeeeeeelsker Agnes :hjerte: Agnes sad i sin bæresele, men blev mere og mere utilfreds og skreg så det ikke var til at føre en samtale ...så blev hun vendt om (noget hun vistnok SLET ikke er gammel nok til ), og så var damen tilpas :banan: Hvem gider også gå tur uden at kunne se noget? :stupid: Hundene nød solen og skoven Tani og Kahu har også "et lille menneske" (som Charles IKKE formåede at få væltet på noget tidspunkt, jeg var meget stolt ) Agnes blev træt og tog en lur :hjerte: Så gik det hjemad med glade, trætte hunde og børn Rapporter
Besvaret Marts 28, 201115 år comment_603282 :lun: Agnes er da HFs (hvis ikke verdens) smukkeste baby :lun: Rapporter
Besvaret Marts 28, 201115 år comment_603285 Jep jep, dejligt at se noget med huskys herinde, sjaeldent man ser hvide huskys:hmm:. Sikke nogle skonne billeder paa skovtur, med baby og det hele:hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 28, 201115 år Forfatter comment_603286 de er ikke hvide, min billeder er bare overbelyst Rapporter
Besvaret Marts 28, 201115 år comment_603290 de er ikke hvide, min billeder er bare overbelyst haha ja, jeg lagde godt maerke til de havde en anelse farve, efter jeg havde skrevet det, da jeg lige skulle dobbelt checke 'de hvide huskys':klap: Rapporter
Besvaret Marts 28, 201115 år comment_603295 Huskyer er så smukke. :hjerte: Det ser ud til at have været en dejlig tur. Rapporter