Gæst Whippets Skrevet Marts 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2011 Må lige prale lidt af Sveske, min Pharaoh Hound Hun er jo en hund jeg har overtaget 2 år gammel. Har ALDRIG været trænet til noget der minder om udstilling da hun "bare" var familiehund.. Den første måned kæmpede jeg med alene hjemme problemer, utryg ved berøring og ingen tillid Jeg har trænet med hende i ca 6 uger (de første 4 uger måtte jeg ikke røre hendes krop) Vi var til ringtræning for første gang onsdagen inden hun skulle udstilles.. Der kunne ingen røre hende for hun var så utryg og træneren var meget farlig. Hun krøllede sig næsten sammen hele den time hun var der.. Hendes debut var på myndeklubbens udstillig d. 19 marts og der stod hun som en klippe og dommeren kunne røre hende. Løb perfekt og var bare super go' til at stå. Super opmærksom på mig og blev ikke distraheret af andre (når man kun har trænet i 6 uger og det er første gang kan det være en stor opgave).. Hun løb med BIR og sit første cert. Desværre ingen placering men det er også lige meget for det vigtigste var at hun klarede det godt og det gjorde hun. Jeg havde slet ingen forventninger til BIS placering for det er hun slet ikke klar til endnu.. Så vi prøver i Tønder igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Må lige prale lidt af Sveske, min Pharaoh Hound Hun er jo en hund jeg har overtaget 2 år gammel. Har ALDRIG været trænet til noget der minder om udstilling da hun "bare" var familiehund.. Den første måned kæmpede jeg med alene hjemme problemer, utryg ved berøring og ingen tillid Jeg har trænet med hende i ca 6 uger (de første 4 uger måtte jeg ikke røre hendes krop) Vi var til ringtræning for første gang onsdagen inden hun skulle udstilles.. Der kunne ingen røre hende for hun var så utryg og træneren var meget farlig. Hun krøllede sig næsten sammen hele den time hun var der.. Hendes debut var på myndeklubbens udstillig d. 19 marts og der stod hun som en klippe og dommeren kunne røre hende. Løb perfekt og var bare super go' til at stå. Super opmærksom på mig og blev ikke distraheret af andre (når man kun har trænet i 6 uger og det er første gang kan det være en stor opgave).. Hun løb med BIR og sit første cert. Desværre ingen placering men det er også lige meget for det vigtigste var at hun klarede det godt og det gjorde hun. Jeg havde slet ingen forventninger til BIS placering for det er hun slet ikke klar til endnu.. Så vi prøver i Tønder igen... WOW. Hvad I alverden gjorde du???:klap: Du maa vaere helt utrolig dygtig! Jeg har en lille 8 mdr. gammel pige som vil kun rores af MOAR og ingen andre:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Wow, hvor flot! :klap::klap: Hvor er hun dygtig den lille, at have rykket sig så meget på kun 6 uger Og hvor flot gået af dig, at kunne arbejde så sikkert fremadrettet med hende! :5up: Nåja, og tillykke med den super flotte placering også! Det var noget af en debut! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Hold da magle.. Hvor er det stærkt gået:klap: Det er vist godt at hun er er kommet hjem til dig:mrgreen: Tillykke selvf. og giv den gas i Tønder:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Flot og tillykke med debut´en :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Wow, det er da helt vildt godt gået! Tillykke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Tak.. jeg ved ikke om jeg gør noget specielt men vi træner bare stille og roligt. Jeg forlanger ikke mere end jeg ved hun kann, men det skal hun tilgengæld også gøre ordenligt.. Og jeg forventer at hun rykker sig i træningen. Ikke store skridt men lidt hele tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts