Lenschow Skrevet Marts 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2011 Vil lige slå et slag for dogwise.coms e-books. Jeg købte en forleden - du får den straks, det fungerer upåklageligt selv på min gamle pc - og den kostede KUN 70 kr! Normal prisen for bogen er 5-600 kroner, så det var da en besparelse, der gør, at jeg godt kan leve med at have bogen i en PDF i stedet for i hånden. Tippet hermed givet videre:-D MVH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 takker mange gange for det tip. Nu kommer min iPad2 forhåbentlig ind af døren om et øjeblik... og så skal der investeres i ebøger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 takker mange gange for det tip. Nu kommer min iPad2 forhåbentlig ind af døren om et øjeblik... og så skal der investeres i ebøger lol tror du selv på den? Har de sendt din da? Du ved godt fabrikken ligger 30 km fra det atomkraftværk i japan der er i kaput? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 lol tror du selv på den? Har de sendt din da? Du ved godt fabrikken ligger 30 km fra det atomkraftværk i japan der er i kaput? næh, men håbet er jo lysegrønt jo... ikke sandt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 takker mange gange for det tip. Nu kommer min iPad2 forhåbentlig ind af døren om et øjeblik... og så skal der investeres i ebøger Vores......eller Martins er kommet i dag, og jeg må ikke engang pakke den op :fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Vores......eller Martins er kommet i dag, og jeg må ikke engang pakke den op :fornaermet: :fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Var så lidt:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Endnu en grund til at investere i en ipad.... Er der nogle steder det er bedst at købe dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Endnu en grund til at investere i en ipad.... Er der nogle steder det er bedst at købe dem? apple store eller expert/fona nok. Men de er allerede udsolgt så vidt jeg ved og hvis du er heldig får de flere om 2-3 uger. Men man kan få ipad 1 til knap 3000 for den "mindste" model. Og til 2000 for en brugt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg kan godt vente... Er tilpas nørdet til at det skal være 2'eren... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg kan godt vente... Er tilpas nørdet til at det skal være 2'eren... Jeg sprang også 1'eren over ... :stupid: måske humac eller elpehuset for dem hurtigere? Ekspert manden fortalte at de fik fordelt de ipads der var, ud i butikker efter hvilke butikker der havde solgt flest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Monne Besvaret Maj 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2011 Tak for tippet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts