Hop til indhold

Whippethvalpe spam

Gæst FrøkenWhipsy
 Share

Recommended Posts

Gæst FrøkenWhipsy

Lidt billedespam af Qairo !

Siden sidst :

Vi har været på stranden for første gang. Qairo forstod ikke lige helt hvad de der bølger var for noget så de blev fuldstændig ignoreret. Men tang var dejligt at snaske i !

Så har vi været til dyrlæge. På vej hjem fandt Qairo en sut og var MEGET stolt over denne. Desværre blev billedet ikke så godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Han er SAA nuttet:-D. Blaa pels og blaa ojne og fin hvid stribe paa naesen:hjerte:

Det er flot han holder sig til dig frit i skoven.

Tak! Jeg synes jo naturligvis også Qairo er den SMUKKESTE lille hund. Og er ret så sikker på han godt selv er klar over at han er smækker :lol:.

Han har en ret stor radius når han er fri men hvis jeg synes han løber for langt så kalder jeg ham til mig. Så indtil videre er der ingen problemer.

Vi træner rigtig meget indkald og er heldige at have en mark tæt på så vi kan træne uden snor.

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Tak! Jeg synes jo naturligvis også Qairo er den SMUKKESTE lille hund. Og er ret så sikker på han godt selv er klar over at han er smækker :lol:.

Han har en ret stor radius når han er fri men hvis jeg synes han løber for langt så kalder jeg ham til mig. Så indtil videre er der ingen problemer.

Vi træner rigtig meget indkald og er heldige at have en mark tæt på så vi kan træne uden snor.

:mrgreen:

Skal du ikke tage ham med paa udstilling. Bare for sjov?

Det synes jeg nasten du burde. Han er FIN:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Skal du ikke tage ham med paa udstilling. Bare for sjov?

Det synes jeg nasten du burde. Han er FIN:5up:

Joooh jeg tænker lidt på det. Men indtil videre har han kun 1 testikel.

Men Lure coursing SKAL han stensikkert til så snart han må løbe sit første baby-løb :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Joooh jeg tænker lidt på det. Men indtil videre har han kun 1 testikel.

Men Lure coursing SKAL han stensikkert til så snart han må løbe sit første baby-løb :slem:

Ihhh det er ogsaa vildt sjovt!!! Min tio eeeelsker det:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites