Gæst FrøkenWhipsy Skrevet Marts 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2011 Lidt billedespam af Qairo ! Siden sidst : Vi har været på stranden for første gang. Qairo forstod ikke lige helt hvad de der bølger var for noget så de blev fuldstændig ignoreret. Men tang var dejligt at snaske i ! Så har vi været til dyrlæge. På vej hjem fandt Qairo en sut og var MEGET stolt over denne. Desværre blev billedet ikke så godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Iiiiih, han er altså bare SÅ kær!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Derudover har Qairo fået 2 nye gode venner. Snoopy en lille terrierblanding på 4 mdr og en dejlig dejlig lab, Smillia. Vi har været ude og lege med dem 2 gange. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Han er SAA nuttet:-D. Blaa pels og blaa ojne og fin hvid stribe paa naesen:hjerte: Det er flot han holder sig til dig frit i skoven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Han er SAA nuttet:-D. Blaa pels og blaa ojne og fin hvid stribe paa naesen:hjerte: Det er flot han holder sig til dig frit i skoven. Tak! Jeg synes jo naturligvis også Qairo er den SMUKKESTE lille hund. Og er ret så sikker på han godt selv er klar over at han er smækker . Han har en ret stor radius når han er fri men hvis jeg synes han løber for langt så kalder jeg ham til mig. Så indtil videre er der ingen problemer. Vi træner rigtig meget indkald og er heldige at have en mark tæt på så vi kan træne uden snor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Tak! Jeg synes jo naturligvis også Qairo er den SMUKKESTE lille hund. Og er ret så sikker på han godt selv er klar over at han er smækker . Han har en ret stor radius når han er fri men hvis jeg synes han løber for langt så kalder jeg ham til mig. Så indtil videre er der ingen problemer. Vi træner rigtig meget indkald og er heldige at have en mark tæt på så vi kan træne uden snor. Skal du ikke tage ham med paa udstilling. Bare for sjov? Det synes jeg nasten du burde. Han er FIN:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Skal du ikke tage ham med paa udstilling. Bare for sjov? Det synes jeg nasten du burde. Han er FIN:5up: Joooh jeg tænker lidt på det. Men indtil videre har han kun 1 testikel. Men Lure coursing SKAL han stensikkert til så snart han må løbe sit første baby-løb :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Hvor er han nusser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Årh han er bare så dejlig:lun: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Joooh jeg tænker lidt på det. Men indtil videre har han kun 1 testikel. Men Lure coursing SKAL han stensikkert til så snart han må løbe sit første baby-løb :slem: Ihhh det er ogsaa vildt sjovt!!! Min tio eeeelsker det:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts