Lille Louie Skrevet Marts 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2011 Ja, spørgsmålet står rimelig meget i overskiften. Jeg fandt nemlig lige nogle ret gamle dyrlægeregninger, som ikke er blevet sendt ind - åbenbart - De er fra i sommers. Jeg har prøvet at finde ud af det på Alm. Brands hjemmeside, men kunne ikke umiddelbart finde noget. Heller ikke i policen. Hvad er jeres erfaringer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg ville bare sende dem ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Jeg har lige fået tilbage på regninger der var omkring to år gamle, så et par år godtager de åbenbart. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Godt at høre Ascha Mine er nok omkring et år gamle.. Har samlet en god bunke sammen, men simpelthen glemt at sende dem ind. Fandt dem lige pludselig i en kasse :klap: Og kunne da godt bruge lidt ekstra penge lige nu.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts