Hop til indhold

Træf i Ishøj ;o)


Gæst Kisbye
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gizmo og jeg kommer også :blink:

 

Havde egentlig tænkt mig, at bage i aften, men efter en lang dag var sofaen mere tiltalende :genert: Så enten når jeg det i morgen tidlig inden agility og træf, ellers så bliver det en pakke småkager :genert::-D

 

Jeg kommer forresten nok lige omkring 11.10, da jeg kommer direkte fra agility i Kvistgård :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i dag - selvom det var lidt kort for vores vedkommende... ½ times fri hundeleg må være nok for Otto lille ben, så vi vendte om, da vi kom til vandet.

 

- Vi havde vist kun lige sat os i bilen, da himlens sluser åbnede sig (engang i mellem skal man være heldig:mrgreen:)... Håber ikke, at I er blevet alt for våde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha ja vi er gode skraldemænd :banan:

 

:engel: og jeg var glad for at i ikke havde drukket kaffen- for så var der til mig, da Priceman kom tilbage :klap::klap:

 

Sookie er også pænt træt - og siger tak for at i gad have hende med, når jeg nu ikke selv er mobil :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:engel: og jeg var glad for at i ikke havde drukket kaffen- for så var der til mig, da Priceman kom tilbage :klap::klap:

 

Sookie er også pænt træt - og siger tak for at i gad have hende med, når jeg nu ikke selv er mobil :mrgreen:

 

Hahaha Priceman er sød mod dig :-D.

Eej det var hyggeligt at have Sookie med, Lux var hvertfald meget glad for et :hjerte:..

Hvis du får hvalpe om et stykke tid, så er Lux faren :-D:-D:-D..

 

:-DRIGTIG mange gange tak for de fine huer :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha Priceman er sød mod dig :-D.

Eej det var hyggeligt at have Sookie med, Lux var hvertfald meget glad for et :hjerte:..

Hvis du får hvalpe om et stykke tid, så er Lux faren :-D:-D:-D..

 

:-DRIGTIG mange gange tak for de fine huer :hjerte:

 

JA - han er - har faktisk også friet til ham, men han har ikke svaret :hmm::blink: måske er det fordi jeg er gift - men pyt med det :engel::engel::mrgreen::mrgreen:

 

og velbekomme - er glad fo9r at du kunne li huerne :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Tak for søndagens tur. :5up:

 

Tex og Stella var så trætte at jeg troede de var blevet syge. :blink:

 

Men jeg må være meeeget ond, for Stella ville som sædvanligt ikke med hjem.:oops: Hun smutter ind og gemmmer sig når vi skal køre. Det gør hun også når vi har været på besøg hos Mulline.

 

Lidt pinlig agtigt.:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for søndagens tur. :5up:

 

Tex og Stella var så trætte at jeg troede de var blevet syge. :blink:

 

Men jeg må være meeeget ond, for Stella ville som sædvanligt ikke med hjem.:oops: Hun smutter ind og gemmmer sig når vi skal køre. Det gør hun også når vi har været på besøg hos Mulline.

 

Lidt pinlig agtigt.:oops:

:lol: :lol: :lol:

Nej nej, det er jo bare Stella :vedikke::lun:

 

Jeg kørte engang fra hende nede i Sabro, fordi hun ikke gad at komme med. Kom tilbage et kvarters tid senere, og forventede den helt store velkomstscene da jeg gik ned af trappen til græsplænen.

Da jeg kom derned kom hun tøffende og var sådan lidt, nå hej, der var du. Og så skred hun ellers igen.

 

Møghund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...